Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,63 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,86
Pirkt
Identifikators:577529
Vērtējums:
Publicēts: 28.12.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Izglītības iestādes koncepcija un īstenotā izglītības programma    4
  Mācību un audzināšanas darbības vienotība izglītības iestādē    7
  Skolas vadības struktūras modelis    9
  Atbalsta sistēmas plānošana un īstenošana izglītības iestādē    10
  Iglītības iestādes sadarbība ar vecākiem    12
  Skolēnu izpētes sistēma izglītības iestādē    13
  Klases audzinātāja darbības plānošana un īstenošanas izvērtēšana izglītības iestādē    16
  Klases audzinātāja sadarbība ar skolēnu vecākiem    18
  Miniprojekts: Audzināšanas darbības attīstība izglītības iestādē    19
  Nobeigums    21
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģisko praksi audzināšanas teorijā un metodikā nolēmu veikt 45. vidusskolā. Ljoti jauka maza skola starp Centru, Juglu un Teiku. Ļoti atsaucīgi skolotāji, direktora vietnieki un sociālais pedagogs. Par prakses laiku, apstākļu spiests, biju izvēlējies pēdējo mācību nedēļu, kad skolotājiem darbs ir vissaspringtākais, jāizliek pēdējās atzīmes, jāizlabo pēdējie darbi un vēl simts un viens pienākums. Toties redzēju kā šī pēdējā nedēļa izskatās no skolotāju redzespunkta un guvu daudz jaunu atziņu.

Skolas darbības proritārie uzdevumi:
1)Veidot skolēnu kā pesonību ar pilsoniskuma apziņu, turpināt veicināt dzimtenes, pilsētas, skolas patriotisma jūtu attīstību.
2)Veidot skolēnu un skolotāju savstarpējo humanitātes un demokrātiskuma principu.
3)Aktivizēt Skolas domes darbību, vairāk piesaistot skolas sadzīves uzlabošanai.
4)Pilnveidot sadarbību ar vecākiem, ievērojot saikni skola – skolotājs – vecāki – skolēni.
5)Veidot skolēnu izpratni par sakārtotas vides nepieciešamību, sekmēt aktīvu darbību tās sakārtošanā.
6)Informēt skolēnus par dažādām profesijas apguves iespējām.

Šķēršļi izglītības programmas realizēšanā
Skolai trūkst finansējuma, lai realizētu visas idejas. Skolēnu vecākiem jātērē milzīgas naudas summas grāmatu iegādei – te būs pie vainas grāmatu trūkums bibliotēkā un skolotāju sadarbības trūkums. Dažreiz trūks skolotāju. Piemēram, tikko veselu mēnesi nenotika fizikas stundas, jo skola nespēja atrast atbilstošu speciālistu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Audzināšanas teorija un metodika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/577529

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties