Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:134172
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Organizācijas apraksts    5
1.1.  Vispārīgi    5
1.2.  Preču un pakalpojumu klāsts    5
1.2.1.  Pakalpojumi bankām    5
1.2.2.  Pakalpojumi tirgotājiem    6
1.2.3.  Pakalpojumi karšu lietotājiem    6
1.2.4.  Pakalpojumi uzņēmumiem    6
1.2.5.  Apmācības    6
2.  Darbības procesa apraksts    7
3.  Uzņēmuma SVID analīze    9
4.  Maģistra darbs    10
5.  Pielikums    12
Darba fragmentsAizvērt

2. Darbības procesa apraksts
Uzņēmums ir cieši saistīts ar IT nozari, jo visi maksājumi notiek elektroniski. Tāpēc risks ir sistēmu stabilitāte, pieejamība, kā arī drošums. Tā kā datu plūsmas informācija ir slepena, tā ir īpaši jāaizsargā, lai trešās personas nevarētu iegūt jebkādus noderīgus datus un varētu tos veiksmīgi izmantot.
Liela nozīme uzņēmumā ir sadarbība starp nodaļām, jo uzņēmumā ir vairākas sistēmas, kas savstarpēji ir saistītas un kopumā veido pakalpojumu klāsta izpildi. Piemēram, maksājumu karšu pieņemšana POS terminālos – jānodrošina terminālu uzturēšana, jānodrošina droša datu pārsūtīšana no POS termināla un autorizācijas serveri, jābūt pieslēgumam ar bankas autorizācijas serveri, ja karte ir izdota Latvijā, vai ar Visa/MC serveriem. Ir sistēma, kas pēta riskus un bloķē nepieciešamības gadījumā. Ir tā saucamais BackOffice, kas veic datu apstrādi un nodod datus klīringā. Grāmatvedības nodaļa sastāda rēķinus par POS termināļu izmaksām uzņēmējiem. Ir jānodrošina arī 24h palīdzības dienests. Ja sadarbība ir nepilnīga, lēna vai neprecīza, tad ciest var gan klients, gan uzņēmējs, gan arī pats pakalpojuma sniedzējs, First Data Latvia. Tāpēc sadarbībai ir liela nozīme, it īpaši jaunajos projektos, kur katram darbiniekam ir jāizrāda sava iniciatīva un vēlme sadarboties ar citām nodaļām.
Uzņēmumam galveno servisu programmatūru piegādā tikai viens piegādātājs, kas rada atkarību no šī programmatūras piegādātāja, jo programmatūras ir speciāli veidotas ar individuālām vajadzībām. Pārslēgties uz citu programmatūru piegādātāju būtu praktiski nereāli. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Atskaite par maģistra praksi uzņēmumā SIA "First Data Latvia"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/134172

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties