Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,76 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,73
Pirkt
Identifikators:760176
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  A/s ”Latvijas Krājbanka” vispārīgs raksturojums    4
2.  A/s „Latvijas Krājbanka” organizatoriskā forma, pārvaldes struktūra, piedāvātie pakalpojumi    5
2.1.  A/s „Latvijas Krājbanka” organizatoriskā forma    5
2.2.  A/s „Latvijas Krājbanka” pārvaldes struktūra    6
2.3.  A/s „Latvijas Krājbanka” piedāvātie pakalpojumi    7
3.  Uzņēmējdarbības rezultātu analīze    9
3.1.  Gada pārskata saturs, tā analīze    9
3.1.1.  Gada pārskata sastāvdaļas un to saturs    10
3.2.  Bilance    11
3.3.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    12
3.4.  Pašu kapitāla pārskats    12
3.5.  Naudas plūsmas pārskat    12
3.6.  Pielikumi    12
4.  Praktikanta veiktā darba apraksts A/s „Latvijas Krājbanka”    14
  Secinājumi un priekšlikumi    15
  Pielikumi    16
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Saskaņā ar Latvijas Lauksaimniecības universitātes Ekonomikas fakultātes studiju apakšprogrammā Uzņēmējdarbība un vadīšana ražošanas prakses programmas laikā no 2.janvāra 2007.gada līdz 24. februārim 2007.gada praksi veicu A/s ”Latvijas Krājbanka” Aizkraukles klientu apkalpošanas centrā.
Prakses darba mērķis: ir uzņēmējdarbības procesa apguve, kā arī veidot un attīstīt prasmes tās pielietot.
Lai sasniegtu šo mērķi, prakses atskaites autors ir izvirzījis uzdevumus:
 veikt A/s ”Latvijas Krājbanka” raksturojumu;
 aplūkot uzņēmējdarbību reglamentējošos dokumentus;
 izpētīt vadīšanas struktūru;
 veikt Krājbankas saimnieciskās darbības analīzi;
 izstrādāt priekšlikumus bankas darbības efektivitātes kāpināšanai un vadības pilnveidošanai.
Prakses atskaites rakstīšanai izmantota ekonomiskā literatūra, Latvijas komercbanku asociācijas un Finansu un kapitāla tirgus komisijas publicētie statistikas dati, A/s “Latvijas Krājbanka” nepublicētie materiāli, kā arī teorētiskie pētījumi un publikācijas par Krājbanku presē un Internetā.

1. A/s ”Latvijas Krājbanka” vispārīgs raksturojums

A/s ”Latvijas Krājbanka” var pamatoti sevi dēvēt par vecāko komercbanku Latvijā. Tās darbība aizsākusies jau 1924.gadā. 2004.gadā Krājbanka atzīmēja savu 80 gadu jubileju. Bankas misija: A/s ”Latvijas Krājbanka” ir universālā tīkla komercbanka, kura sniedz kvalitatīvus, uz modernām tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un NVS valstu tirgos par cenām, kas adekvātas klientiem pievienotajai vērtībai un riskam.
Bankas akcionāri un vadība apzinās, ka augstas konkurences apstākļos Latvijas finansu tirgū arvien nozīmīgāks faktors jaunu klientu piesaistē un jau esošo saglabāšanā būs cilvēku resursu kvalifikācija. Izlīdzinoties banku piedāvāto produktu tarifiem un pakalpojumu iespējām, tieši klientus apkalpojošais personāls būs tas, kurš noteiks klientu apmierinātību ar banku un tās sniegtajiem pakalpojumiem. Starp Krājbankas klientu apkalpošanas standarta pamatvērtībām ir atziņa, ka primārā vērtība ir klients. Viņš ir pati ievērojamāka persona bankā, un Krājbanka darīs visu, lai klients vienmēr būtu apmierināts ar Krājbankas sniegto pakalpojumu kvalitāti un darbinieku kompetenci. Tāpēc klientu apkalpošanas standartu paaugstināšana ir viens no svarīgākajiem uzdevumiem, ar kura īstenošanu banka nodarbojas ļoti aktīvi. Par to, liecina 2003.gada vidū saņemtais kvalitātes vadības sertifikāts ISO 9001:2000. Krājbanka ir pirmā Latvijas komercbanka, kas ir saņēmusi šādu starptautisku apliecinājumu bankas darba kvalitātei.
Turpinot tradīcijas, Latvijas Krājbanka ir līdere banku pakalpojumu sniegšanu privātpersonām Latvijā. Bankai ir viens no plašākajiem filiāļu un klientu apkalpošanas centru tīkliem valstī, kas ļauj ērti un ātri apkalpot klientus visās Latvijas pilsētās un novados. Krājbankā tiek apkalpoti vairāk nekā 91 % visu privatizācijas sertifikātu kontu Latvijā. Banka ir aktivizējusi privātpersonu un korporatīvo klientu kreditēšanu. Krājbankas darbība ir vērsta arī uz korporatīvo klientu piesaistīšanu, piedāvājot viņiem šodienas un nākotnes prasībām atbilstošus bankas pakalpojumus.

Bankas akciju kapitāla struktūra.
Bankas dibināšanas pamatkapitāls ir 160 000 lati.
2005. gada 31.septembrī reģistrētais pamatkapitāls bija 9,106 tūkst.latu. 2006.gada 30.septembrī Krājbankas apmaksātais pamatkapitāls bija 9,106 tūkstoši latu.
Pamatkapitāls ir sadalīts 9 106 412 akcijās (deviņi miljoni simts seši tūkstoši četri simti divpadsmit). Akcijas ir parastās – ar balsstiesībām un bez balsstiesībām. Visām akcijām ir vienāda nominālvērtībā LVL 1.00 viena akcija. Atkarībā no kategorijas akcijas ir iedalītas šādi:
- 9 085 412 akcijas ir ar balsstiesībām
- 21 000 parastās akcijas bez balsstiesībām – Valdes rezerves akcijas.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −7,67 €
Materiālu komplekts Nr. 1153531
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „AS "Latvijas Krājbanka" Aizkraukles klientu apkalpošanas centrs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/760176

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties