Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,99
Ietaupījums:
0,96 (16%)
Cena ar atlaidi*:
5,03
Pirkt
Identifikators:259057
Vērtējums:
Publicēts: 14.05.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pedagoģiskie vērojumi    3
1.1.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsmes un sadarbības satura un formas analīze    5
1.2.  Skolotāja izvirzīto uzdevumu un to īstenošanas metožu analīze    5
2.  Pedagoģiskais process    9
2.1.  Veiktās aktivitātes    19
2.2.  Analīze    19
  Manas pedagoģiskās kompetences analīze    23
  Izmantotie avoti    25
Darba fragmentsAizvērt

Manas pedagoģiskās kompetences analīze
Prakses laikā mana sadarbība ar bērniem izdevās ļoti labi. Mēs pratām vienoties par dažādu uzdevumu noteikumiem. Jau pirmajās dienās lielākā grupas daļa man uzdeva jautājumus, par to, kad es atkal nākšu ar viņiem rotaļāties. Dienām, kurās es vadīju nodarbības, es gatavojos ar īpašu uzmanību, lai manis gatavotās nodarbības bērniem sagādātu īpaši lielu prieku. Prakses laikā no bērniem ļoti bieži dzirdēju:,,, Audzīt, tu esi ļoti mīļa!’’ tas man sagādāju ļoti lielu prieku, un deva stimulu katru dienu padarīt arvien interesantāku. Protams, tika ievērotas visas bērnu vajadzības, gan fiziskās, gan emocionālās. Uzskatu, ka sadarbība bija veiksmīga.
Sadarbībā ar kolēģiem nekādas domstarpības neradās. Dienās, kad aizvietoju skolotāju skolotāja palīgs bija ļoti atraktīvs un atsaucīgs. Šajā grupiņā ir izcils skolotāja palīgs, kurš iesaistās visās aktivitātēs, kā arī palīdz nodrošināt tīrību un kārtību grupā. Pirmajās dienās bija nelielas neskaidrības par to, kā jāraksta grupas žurnāls, kā arī līdz šim nezināju, ka pēc brokastīm jāpiesaka cik bērni ēdīs pusdienas, taču ar nelielu kolēģu palīdzību kļuva skaidras arī šīs lietas.
Sadarbība ar vecākiem noritēja bez starpgadījumiem. Pirmajās dienās, kamēr vēl nezināju bērnu vārdus, bija nedaudz problemātiski atbildēt uz vecāku jautājumiem par to kā tajā dienā gājis konkrētajam bērnam, taču jau otrajā nedēļā tas man vairs nesagādāja problēmas. Pamanīju, ka lielākā daļa no grupas vecākiem ierodoties pēc sava bērna grib apskatīt bērna nodarbībās veidotos darbiņus, tādēļ katru dienu garderobē veidojām izstādi.
Pirmajās dienās, kad devos uz pirmsskolas izglītības iestādi lai vērotu skolotāju darbību, nonācu pie dažiem vērtīgiem problēmsituāciju atrisinājumiem, no skolotājiem ņemto piemēru pielietoju arī tajās dienās, kad strādāju ar bērniem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,05 €
Materiālu komplekts Nr. 1372505
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvās mācību un audzināšanas prakses pirmsskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/259057

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties