Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,99
Ietaupījums:
1,05 (15%)
Cena ar atlaidi*:
5,94
Pirkt
Identifikators:469335
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2015.g. - 2016.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Vēroto stundu analīze    3
1.1.  Latviešu valoda    3
1.2.  Latviešu valoda    5
1.3.  Matemātika    7
1.4.  Matemātika    9
1.5.  Dabaszinības    11
1.6.  Mājturība un Tehnoloģijas    13
1.7.  Vizuālā māksla    16
1.8.  Sociālās zinības    18
2.  Vadīto stundu īsie plāni 2.klasei    20
2.1.  Latviešu valoda    20
2.2.  Latviešu valoda    21
2.3.  Matemātika    22
2.4.  Matemātika    23
2.5.  Mājturība un Tehnoloģijas    24
2.6.  Sociālās zinības    25
2.7.  Dabaszinības    26
2.8.  Vizuālā māksla    27
3.  Vadīto stundu konspekti 3.klasei    28
3.1.  Matemātika    28
3.2.  Latviešu valoda    32
3.3.  Matemātika    35
3.4.  Mājturība un Tehnoloģijas    38
3.5.  Dabaszinības    41
3.6.  Latviešu valoda    44
3.7.  Sociālās zinības    47
3.8.  Vizuālā māksla    50
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģiskās darbības pašanalīze
1. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēni tik radoši piegāja pie savas piezīmju un skiču grāmatas, ka skolēnu interese par turamāko uzdevumu bija liela.
2. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (piedalīšanās uzdevumu analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēnu atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
Skolēni darbojās un izpildīja stundas noteikto mērķi.
2.1. Kas mācību procesā liecināja par skolēnu kritiskās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēniem uzdevums bija jauns, un ar šo uzdevumu veikšanu ieguva jaunas zināšanas.
2.2. Kas mācību procesā liecināja par skolēna sadarbības prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēni sadarbojās viens ar otru, iedodot kādu krāsu zīmuli vai flomāsteru. Skolotāja rosināja skolēnus dalīties ar saviem materiāliem.
2.3. Kas mācību procesā liecināja par skolēna radošās domāšanas prasmju izpausmi? Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēni katrs tik radoši darbojās pie grāmatas vāka noformēšanas, ka pat gandrīz pietrūka laika zīmēt ainavu aiz loga.
2.4. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Skolēni pastāstīja par savu ainavu aiz loga.
2.5. Kā mana pedagoģiskā darbība respektēja skolēnu fiziskās, kognitīvās un sociāli emocionālās attīstības dažādību?
Katram skolēnam palīdzēju individuāli atraisīt savas domas un radoši pieiet savam darbam, pamudināju uz darbošanos.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Aktīvā mācību prakses sākumskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/469335

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties