Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
7,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:245366
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Vēroto stundu analīze    4
  Latviešu valoda    4
  Matemātika    6
  Sociālās zinības    8
  Dabas zinības    10
  Mājturība un tehnoloģijas    12
  Vizuālā māksla    14
  Vadīto stundu īsie plāni    16
  Latviešu valoda    16
  Latviešu valoda    17
  Matemātika    18
  Matemātika    19
  Sociālās zinības    19
  Dabas zinības    20
  Mājturība un tehnoloģijas    21
  Vizuālā māksla    22
  Vadīto stundu izvērstie konspekti    23
  Latviešu valoda    23
  Skolēni lasa savus darbus, diskusija par palīdzības sniegšanu līdzcilvēkiem    25
  Latviešu valoda    26
  Matemātika    30
  Dabas zinības    33
  Matemātika    37
  Sociālās zinības    41
  Dabas zinības    45
  Vizuālā māksla    53
Darba fragmentsAizvērt

Pašanalīze:
1. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna motivētību, interešu un vēlmju apmierināšanu?
Skolēni tiek motivēti izmantojot uzslavas par skolēnu paveiktajiem darbiem, skolēni saņem uzlīmes, ja paveiktais darbs atbilst izvirzītajiem kritērijiem.
2. Kas mācību procesa norisē liecināja par skolēna mācīšanās darbības (motivētība, piedalīšanās uzdevuma analīzē, sadarbība, plānošana, problēmas risināšana, skolēna atklājums, pašnovērtējums) izpausmi?
Skolēni ar skolotāju veidoja diskusiju par rādītajām klusās dabas reprodukcijām, skolēni plāno, kā tiks veikt darbs, kas jāievēro, lai darbs izdotos.
3. Kas mācību procesā liecināja par kritiskās domāšanas, prasmju izpausmi?
4. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Par kritiskās domāšanas prasmju izpausmi stundas laikā liecināja, ka skolēni spēj piedalīties diskusijā par piedāvātajām reprodukcijām.
5. Kas mācību procesā liecināja par sadarbības prasmju izpausmi?
6. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Šīs stundas laikā, bērniem tika dots patstāvīgs darbs, kas nesekmēja sadarbības prasmju veidošanos.
7. Kas mācību norisē liecināja par radošās domāšanas prasmju izpausmi?
8. Kā mana pedagoģiskā darbība to sekmēja?
Skolēniem tika piedāvāts gleznot asteres, izmantojot savas radītās krāsas tādējādi veicinot radošo prasmju izpausmi.
9. Kas mācību procesā liecināja par skolēna prasmi sadarbībā ar skolotāju izvirzīt kritērijus un veikt savas darbības pašnovērtējumu?
Skolotāja ar skolēniem kopīgi izvirzīja vērtēšanas kritērijus, kuri tika izmantoti, analizējot skolēnu radītos darbus.
10. Kādas pedagoģiskās atziņas pēc novadītās stundas ieguvu savam turpmākajam darbam? Savam turpmākajam darbam guvu atziņu, ka skolēni strādā radošāk, ja stundas darbs netiek vērtēts ar atzīmi. Skolēni ir vairāk motivēti darboties, nedomājot par atzīmi.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties