Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:644586
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

4. Kas ir vīzija? Izdomā vīziju datortehnoloģijas uzņēmumam!
Vīzija ir organizācijas priekšstats par apkārtējo īstenību – pašreizējo vai nākotnes.
Uzņēmuma vīzija ir kļūt par pirmo izvēli. Mēs vēlamies pilnveidoties visās savās darbības jomās. Mūsu mērķis ir būt pievilcīgākajam darba devējam nozarē un pirmajai izvēlei mūsu klientu, patērētāju, īpašnieku un personāla skatījumā.
5. Kas ir misija? Izdomā misiju modes tirdzniecības uzņēmumam!
Misija ir sabiedriski nozīmīgs statuss, organizācijas sociāli nozīmīgā loma. Misiju var skatīt kā stratēģisko instrumentu, kas identificē mērķa tirgu un pašu biznesu, vai arī uzņēmuma galveno darbību.
Uzņēmuma misija ir radīt un sniegt pircējiem modes baudījumu un izkrāšņot ikdienu ar krāšņiem un moderniem tērpiem.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma tēla veidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/644586

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties