Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
12,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:862599
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Teorētiskā daļa    3
2.  Praktiskais uzdevums    6
1.1.  Uzdevuma shēma    6
1.2.  Programmas teksts    7
1.3.  GPSS elementu apraksts    8
1.4.  Sistēmas laiks    9
1.5.  Transaktu, aparātu, funkciju apraksts    9
1.6.  Modelēšanas rezultāti    11
1.7.  Rezultātu iedalījums    13
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Veicot ostas piestātņu simulācijas modeli, var secināt, ka tika apkalpoti visi 150 kuģi. Vecajā piestātnē, kur ir tikai 2 krāni, tika apkalpoti 39 kuģi, bet jaunajā piestātnē, kur atradās 3 apkalpojošie krāni, tika apkalpoti 111 kuģi. Kā arī bija kuģi, kuriem bija apkalpošanas prioritāte, tādā veidā nestāvot rindā ilgu laiku, šādu prioritāti veidoja 40% no ienākošajiem kuģiem ostas akvatorijā, bet pārējie 60% no ienākošajiem kuģiem tika apkalpoti pēc kārtas, kuri stāvēja rindā.
Apkalpojot visus kuģus pa abām piestātnēm, ir nepieciešamas kopumā 33, 53 diennaktis, kuru laikā tiks apkalpoti kuģi - vecajā piestātnē ar vidējo laiku 51,304 stundas, bet jaunajā piestātnē 40,775 stundas, tāpēc jaunā piestātne darbojās daudz ātrāk. Šo vidējo apkalpošanas stundu laikā veidojās krānu noslodzes koeficienti, kuri ir salīdzinoši vienlīdzīgi – vecajā piestātnē ar 2 aktīviem krāniem veidojās 0,945 koeficienta noslodze, bet jaunajā piestātnē ar 3 aktīviem krāniem veidojās 0,927 koeficienta noslodze.
Kopumā var secināt, ka simulācijas modelis ir diezgan ticams, bet abu piestātņu un visu krānu noslodze ir salīdzinoši augsta,to var atrisināt divos veidos – 1. Trešās piestātnes būvēšana ar papildus krāniem; 2. Abu esošo piestātņu pārbūvi un krānu papildināšanu. Rezultātā izveidojot efektīvu un ātru ostu piestātņu apkalpošanu, kas neaizkavētu kuģus garā rindā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties