Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,56 (18%)
Cena ar atlaidi*:
11,64
Pirkt
Identifikators:320079
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.08.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2017.g. - 2018.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  IZEJAS DATI STUDIJU PROJEKTA IZPILDEI    4
2.  REĢIONA (MAĢISTRĀLES) TERMINĀLU SISTĒMAS PROJEKTĒŠANAS PIRMAIS ETAPS    5
2.1.  Optimāla terminālu skaita un pārvadājumu attāluma aprēķins    5
2.2.  Reģiona terminālu sistēmas izveidošanas gaidāmais efektivitātes aprēķins    7
3.  REĢIONA (MAĢISTRĀLES) TERMINĀLU SISTĒMAS PROJEKTĒŠANAS OTRAIS ETAPS    13
3.1.  Reģiona klientu loka apzināšana    13
3.2.  Terminālu sistēmai nepieciešamo tehnisko līdzekļu aprēķins    14
3.3.  Terminālu sistēmas ražošanas personāla skaita aprēķins    21
3.4.  Termināla konteineru laukuma projektēšana    23
3.4.1.  Uzdevuma varianta izvēle    23
3.4.2.  Termināla konteineru laukuma izmēru aprēķins    23
3.5.  Konteineru izvietošanas vietu izvēle (papildus informācija)    28
  SECINĀJUMI    29
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    30
  PIELIKUMI    31
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Izpildot pirmo etapu aprēķinu darbam, reģionam ir nepieciešams pāriet no tiešās pārvadājumu sistēmas uz terminālu sistēmu, kur aprēķini paredz:
Terminālu sistēmas ieviešanai reģionā vajadzētu sekmēt ritošā sastāva izstrādes palielināšanos par 2 reizēm;
Kopējais iespējamais autotransportu sakaru skaits, ja kravu pārvadājumus veic caur terminālu sistēmu, samazinās 5 reizes;
Terminālu sistēmas ieviešana reģionā samazinās kravu pārvadājumu izpildīšanas laiku, ņemot vērā laiku kravas partijas uzkrāšanai pie klienta, kas ir vienāds ar ∆T=2h un vairāk;
Vadītāja maiņas vidējais ilgums, ieviešot reģionā terminālu sistēmu, samazināsies par 2,8 reizēm;
Viena darbinieka izstrāde, ieviešot reģionā terminālu tehnoloģiju, palielināsies par 20 %;
Transporta darba vienības pašizmaksas izmaiņas, pārejot uz terminālu sistēmu būs 1,32 no transporta darba vienības pašizmaksas, organizējot pārvadājumus pēc tiešās tehnoloģijas.
Konteineru terminālā būs nepieciešams izvietot vismaz 303 konteineru.
Nepieciešamie termināla lielumi, ieskaitot palīgēkas teritorijā ir 361 m garumā un 102 m platumā.
Bieži vien konteineru terminālam ir nepieciešams palielināt caurlaides spēju, nepalielinot konteineru glabāšanas laukumu. Caurlaides spēju var palielināt, samazinot laiku, ko konteiners pavada terminālā. Ja konteiners pavada 7 dienas terminālā (pēc kā ir projektēts termināla laukums), tad konteineru laukuma ietilpība ir 306 konteineru vietas. Savukārt, samazinot dienu skaitu no 7 uz 5 dienām, konteineru laukuma faktiskā ietilpība palielinās par 35 konteineriem, tādējādi jaunā konteineru laukuma ietilpība ir par 11 % vairāk.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Terminālu pārvadājumu sistēmas projektēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/320079

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties