Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:491368
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Lai reklāmu pamanītu pārpildītajās reklāmas pauzēs, izdevīgi izmantot pirmo vai pēdējo pozīciju konkrētajā reklāmas pauzē, taču, aprēķinot reklāmas sekundes cenu, ir jāpiemēro pozīcijas uzcenojums vai koeficients. 2.Komercsižets – tā izgatavošanas izmaksas ir krietni zemākas nekā izgatavojot reklāmas rullīti. To veidot ir izdevīgi gadījumos, ja jāreklamē kāda konkrēta prece, sezonas atlaides, kompānijas jaunumi un tml. Turklāt komercsižetus ir iespējams biežāk mainīt. Piemēram, veikala „220” komercsižeti. 3.Raidījumu sponsorēšana – šis televīzijas reklāmas veids rada iespēju sponsorēt kādu konkrētu, tieši reklāmas devēja mērķauditorijai atbilstošu raidījumu. Piemēram, mobilo sakaru operators „Amigo”, sponsorējot vienu no „Talantu fabrikām”, precīzi sasniedza savu mērķauditoriju. 4.Netiešā reklāma – uzņēmums savu preci vai pakalpojumu var reklamēt netiešā veidā, piemēram, konkrēta tūrisma firma var nodrošināt prāta spēles vai kāda realitātes šova galveno balvu – ceļojumu uz eksotisku valsti. Tādā veidā atpazīstamību iegūst gan pats uzņēmums, gan tā prece vai pakalpojums, turklāt šādus notikumus atspoguļo arī prese, kas reklāmas devējam nodrošina papildu publicitāti. Pie netiešās reklāmas pieskaita arī interaktīvās aptaujas, loterijas, bez tam reklāmu var izvietot arī, piemēram, uz pulksteņa pirms ziņu izlaiduma vai laika ziņu fonā utt..…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Televīzijas reklāmu rēķināšanas uzdevumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/491368

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties