Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:446352
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
Darba fragmentsAizvērt

Katram uzņēmumam ir savas stiprās un vājās puses, tās veido uzņēmuma iekšējo vidi. Savukārt, iespējas un draudi, kas veido uzņēmuma ārējo vidi lielākoties ir vienādi katram uzņēmumam. Tā, pirmais uzņēmums piedāvā saviem klientiem dažādu veidu apģērbus. Tas galvena konkurētspējīga priekšrocība ir sertifikāts Wollmark, kas palīdz šim uzņēmumam ražot kvalitatīvus un modernus apģērbus. Savukārt, par vājāko faktoru var uzskatīt to, ka uzņēmuma trūkst finansu līdzekļu uzņēmuma attīstībai un ir jūtama atkarība no izejvielu un materialu piegādātājiem.
Kas attiecas uz otro uzņēmumu, tas galvenais darbības virziens saistīts ar nākšņošanas pakalpojumu sniegšanu. Tas stiprums atspoguļojas attīstītā infrastruktūrā un pieejamās cenās. Savukārt, uznēmuma vājums ir neapmierinošais uzņēmuma vizuālais un tehniskais stāvoklis, ka arī lielas fiksētas izmaksas uz 1.kv.m.
Runājot par trešo uzņēmumu, kas piedāvā gan produkciju, gan pakalpojumus, tas stiprās puses ir piedāvātās produkcijas dažādība un kāzu kleitu iznomāšana. Bet tas vājums atspogulojas vājā sezonas svarstību korekcijā un izejvielu iegādes lielās izmaksās. Turklāt transportlīdzekļu vidējais tehniskais stāvoklis ietekmē sniegto pakalpojumu kvalitāti.
Kā jau teikts iepriekš, uzņēmuma ārējā vide ir vide kas veidojas apkart uzņēmumam. Atsevišķs uzņēmums tas nevar kontrolēt, tomēr tās faktori (ekonomiskie, demogrāfiskie, tiesiskie, informatīvie u.c.) var būtiski ietekmēt uzņēmuma darbību.
Kāzu salonam „Wedding” darbības uzlabošanai ieteicams:
1. Paplašināt pakalpojumu klāstu, sadarbojoties ar frizieriem, kosmetoloģiem, kāzu rīkotājiem utt.
2. Mājas lapas izveide ļaus patērētājiem iepazīties ar uzņēmuma piedāvāto produkciju un savlaicīgi veikt kāzu kleitu un citu kāzu aksesuāru pasūtīšanu.
3. Brīvās telpas iznomāšana svinībām palīdzēs sašaurināt sniegto pakalpojumu klāstu un korektēt pārdošanas sezonas svarstību.
4. Darbības paplašināšana ārpus pilsētas ļaus palielināt uzņēmuma atpazīstamību, kā arī palielināt klientu skaitu.
5. Lētāko izejvielu piegādātaju atrašana ļaus samazināt produkcijas pašizmaksu.
6. Transportlīdzekļu maiņa vai citu iegāde ļaus uzlabot uzņēmuma sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SVID matricas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/446352

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties