Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:311547
Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tabulā esmu apkopojusi vājās puses un draudus, kas ir kā “klupšanas akmeņi” veidojot skolēniem uzdevumus. Konstotējot šos faktorus, mēs varam novērst skolēnu motivācijas pazušanu. Svarīgākais apzinot vājās puses, ir novērot katra skolēna individuālās spējas uzdevuma veikšanā,iesaistīties mācību procesa laikā, pastāstīt kādus piemērus, uzslavēt, ka skolēns ir uz pareizā ceļa, kā arī skaidri definēt šī uzdevuma mērķi, kur viņš turpmāk varēs šīs zināšanas izmantot. Tabulā var redzēt ka draudu ir daudz vairāk, tās ir sekas kas var rasties, ja netiek novērstas vajās puses. Draudu novēršanas process, varētu būt līdzīgs vājo pušu novēršanas procesam.Galvenais ir motivēt skolēnu, palīdzēt mērķa sasniegšanā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Skolā novērots pēniecisks mācību process.”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/311547

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties