Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:699920
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2018.g. - 2018.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Sabiedriskās ēdināšanas nozares raksturojums Talsu novadā    4
2.  Uzņēmuma un tā darbības apraksts    9
3.  Uzņēmuma komercdarbība    12
3.1.  Misija un galvenie uzņēmuma mērķi    12
3.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra un vadība    12
3.3.  Ražošanas un darba organizācija    15
3.4.  Izejvielu un konkurētspēju analīze    16
3.5.  Uzņēmuma finanšu analīze    17
4.  Mārketinga politika    22
4.1.  Uzņēmuma klientu analīze    22
4.2.  Uzņēmuma tirgus izpēte    23
4.3.  Pakalpojumu cenas un atlaides    24
4.4.  Reklāmas formas    25
5.  Uzņēmuma menedžments    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Darbā veiktās analīzes rezultātā autors izdara šādus galvenos secinājumus:
1. Uzņēmuma SIA „Miels” pamatdarbība ir sabiedriskā ēdināšana, kas ir viesmīlības sfēras sastāvdaļa. Pakalpojumu nozare ieņem svarīgu pozīciju Latvijas ekonomikā, tā daļa no valsts IKP ir vairāk nekā 60%.
2. Kafejnīcas „Miels” vadītāji ir arī tās īpašnieki, uzņēmums darbojas vienīgi vietējā tirgū un pārstāv nelielu daļu no visas sabiedriskās ēdināšanas nozares. Uzņēmuma darbību ietekmē un regulē vairāki likumi, noteikumi, normatīvie akti un citi LR vai ES dokumenti.
3. Kafejnīcas misija un galvenie mērķi ir Talsu novada iedzivotāju apkalpošana un kvalitātīva servisa pasniegšana, kas ir redzāma gan pēc kafejnīcas noformējumā, gan pēc piedavājumā, gan pateicoties professionālam kollektīvam.
4. SIA „Miels” cilvēkresursu vadības funkcijas ir sadalītas vairākiem darbiniekiem. Ar cilvēkresursu organizaciju sasitītos jautājumus lemj direktori un administrators. Darba tiesisko attīcību pusi, kā arī iekšējo aprites dokumentu koordinēšanu veido grāmatvede un administrators.
5. Izejvielas kafejnīcas darba nodrošināšanai tiks iepirktas gan no vietējiem piegādātājiem, gan importētājiem, gan vietējiem ražotājiem un izplatītājiem, kā arī no ārvalstu ražotājiem.
6. No peļņas un zaudējumu aprēķina, var konstatēt, ka uzņēmumam 2017. gadā pieaudzis neto apgrozījums, bet ražošanas izmaksas bija samazinājums. Bruto peļņa 2017. gadā palielinājusies par 20,6%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. 2017. gadā pieauga arī SIA „Miels” uzņēmuma peļņa. Negatīvas izmaiņas aktīva posteņos ir krājumos, samazinājums 2017. gadā par 29.4% salīdzinot ar 2016. gadu…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA ''Miels'', prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/699920

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties