Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
2,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
10,52
Pirkt
Identifikators:341247
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Lietvedības loma organizācijā    3
  Dokumentu plūsma organizācijā    4
  Uzņēmuma lietvedībā lietotie dokumenti    6
  Dokumentu paraugi    7
Darba fragmentsAizvērt

Lietvedības galvenais uzdevums
Lietvedības galvenais uzdevums ir sekmēt organizācijas funkciju un tiesību izpildi, likumīgo interešu aizsardzību un veicināt organizācijas iekšējo funkcionēšanu.
Lietvedības sastāvdaļas
Lietvedība ir dokumentēšanas un dokumentārā nodrošinājuma sistēmu un metožu komplekss. Lietvedība aptver:
1.Dokumentāciju sistēmas – t.i. nosacīti pabeigtu dokumentu kopumu, ko veido funkcionāli saistīti dokumenti.
2.Dokumentu apriti – darbu kompleksu, ko veica ar dokumentiem, kuriem ir juridisks spēks (dokumentu pieņemšana, sadale, reģistrācija, lietu veidošana un apdare u.c.)
3.Dokumentēšanu – dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu atbilstoši noteiktām prasībām (dokumentu rakstīšana, datēšana, saskaņošana, parakstīšana, apzīmogošana u.c.)
Lietvedības procesā iesaistītās personas, to atbildība
Fizisko personu mērķis, iesaistoties lietvedības procesā, ir realizēt tiesības, kā arī aizstāvēt likumīgās intereses. Tās raksta dokumentus, tos nosūta vai iesniedz, parakstās par kādu darbību veikšanu, kā arī uzglabā dokumentus.
Juridiskām personām (to vārdā – ierēdņiem, darbiniekiem) jānodrošina pilns organizācijas lietvedības process. Šajā procesā piedalās nozaru speciālisti, kuri izstrādā dokumentu, iesniedz tos virzīšanai, parakstīšanai, apstiprināšanai, reģistrācijai. Struktūrvienību vadītājiem jāizskata saņemtie dokumenti, jāraksta rezolūcijas, jāvizē sagatavotie dokumenti, savukārt lietvedības speciālistiem jāpiedalās gan dokumentēšanā, gan dokumentu apritē – viņi saņem dokumentus, tos reģistrē, veido lietas, sagatavo dokumentus glabāšanai, tomēr, par lietvedības organizāciju uzņēmumā atbild organizācijas vadītājs. Viņš vada lietvedības procesu kopumā un paraksta dokumentus, Organizāciju vadītāji ir atbildīgi arī par dokumentu uzkrāšanu, uzskaiti, saglabāšanu un izmantošanu.

Dokumentu paraugi -
RĪKOJUMS
IESNIEGUMS
SĒDES PROTOKOLS
IZZIŅA
Par pasākuma organizēšanu…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −11,43 €
Materiālu komplekts Nr. 1342195
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Praktiskais darbs lietvedībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/341247

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties