Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Pirkstiņrotaļu pielietojums sīkās motorikas attīstīšanā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem sākumskolā

     

    Paraugs18 Pedagoģija

14,20 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:606059
 
Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SĪKĀS MOTORIKAS NOZĪME MĀCĪBU SATURA APGUVĒ BĒRNIEM AR GARĪGĀS ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM SĀKUMSKOLĀ    5
1.1.  Motorikas attīstība kā pamats visā mācību procesā    5
1.2.  Skolotāja atbalsts sīkās motorikas attīstībā bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem    6
2.  KUSTĪBU ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS IZGLĪTOJAMIEM AR GARĪGĀS ATTĪSTĪBAS TRAUCĒJUMIEM    8
2.1.  Sīkā motorika kā attīstības sastāvdaļa    8
2.2.  Kustību īpatnības sākumskolas vecumā izglītojamiem ar garīgās attīstības traucējumiem    9
3.  ROTAĻA - IZGLĪTOJAMO AKTIVITĀTES UN KUSTĪBU VEICINĀTĀJA SĀKUMSKOLĀ    11
3.1.  Pirkstiņrotaļas    12
3.2.  Eksperimenta rezultātu analīze    13
  Nobeigums    17
  Izmantotās literatūras saraksts    18
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Rakstot studiju darbu, tika izpētīta pedagoģiska rakstura literatūru par pētāmo problēmu, tika mērķtiecīgi atlasīti informācijas avoti par interesējošo tēmu, kā rezultātā bija iespēja iedziļināties pētāmās problēmas niansēs.
Ar atlasīto literatūru bija iespēja sīkāk analizēt pirkstiņrotaļu veidus un nozīmes, kā rezultātā darba autore varēja tos pielietot eksperimenta veikšanai.
Lai izpētītu motorikas attīstību jaunākā skolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem, tika pētīta speciāla literatūra, kā rezultātā atklājās vairāk informācijas par pētāmās problēmas nozīmi.
Rīgas speciālā internātpamatskolā tika veikta bērnu ar garīgās attīstības traucējumiem novērošana sākumskolā, lai konstatētu sākotnējo motorikas attīstību un varētu salīdzināt ar motorikas attīstības uzlabojumiem pēc eksperimenta veikšanas ar pirkstiņrotaļām.
Kad novērošana bija veikta, tad darba autore varēja veikt analīzi, salīdzināt motorikas uzlabojumus un izdarīt secinājumus par eksperimenta efektivitāti bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem sākumskolā.
Līdz ar to pētījuma izvirzītais mērķis tika sasniegts un uzdevumi izpildīti. Veiktais darbs ļāva izdarīt sekojošu secinājumu:
Pirkstiņrotaļu pielietojums pedagoģiskajā darbā attīsta sīko motoriku bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem sākumskolā.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1366246
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties