Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,97 (15%)
Cena ar atlaidi*:
5,52
Pirkt
Identifikators:753300
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzdevums un modeļa apraksts   
1.1.  Modelējamas sistēmas apraksts   
1.2.  Imitācijas modeļa apraksts   
1.3.  Modelēšanas rezultāti   
2.  Gadījuma lielumu sadalījumi   
4.  Laika diagrammas   
5.  Izejas raksturojumu aprēķināšana   
Darba fragmentsAizvērt

Reālās sistēmas piemērs
Dotās sistēmas darbības modeli var novērot reālajā dzīvē jo sevišķi tur, kur ir darbs ar klientiem. Kā piemēru minēšu reāli eksistējošas firmas darbību.
Firma, kas nodarbojas ar mobilo telefonu remontu, saņem no klientiem telefonus, kam nepieciešams remonts. Kanāls K1 ir pieņemšanas telpa, kur darbinieks saņem no klienta telefonu, piereģistrē to datubāzē, detalizēti apraksta telefona defektus un aizpilda nepieciešamos dokumentus. Zarošanas punktā Z1 jaunais klients ienākot pieņemšanas telpā pieņem lēmumu, ja darbinieks, kas pieņem telefonu ir brīvs un neapkalpo nevienu citu klientu, tad jaunais klients droši nāk klāt un darbinieks pieņem jauno pasūtījumu, bet ja dabinieks(K1) jau ir aizņemts, klienti parasti nevēlas gaidīt un dodas prom.
Kad telefons ir pieņemts un piereģistrēts, tas nonāk rindā R1 – tos parasti saliek kastītēs sašķirotus pa modeļiem (Nokia, Samsung utt.), kur tie gaida, kad tie varēs tiks apkalpoti kanālā K2. Rinda R1 nav ierobežota, jo var būt liels skaits telefonu, kas gaida remontu. Kanālā K2 tiek remontēti mobilie telefoni, dotajā gadījumā to var iedomāties kā telpu, kur strādā meistari. Pieprasījums skaitās apkalpots līdz ar momentu, kad telefons ir izremontēts.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pieprasījumu plūsmu apstrādes sistēmas imitācijas modelēšana ar Promodel līdzekļiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/753300

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties