Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,67 (15%)
Cena ar atlaidi*:
3,82
Pirkt
Identifikators:120998
Vērtējums:
Publicēts: 01.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tāpat kā vienaldzības līkni, budžeta līniju novirzīt var tikai pircēju ienākumi jeb
precīzāk, to izmaiņas, kuras ir aprakstītas augstāk. Cenu ietekme uz budžeta līniju- ja
preču cenas budžetā pieaug vai samazinās, līniju izvietojums- to leņķis pret horizontālo
vai vertikālo asi mainās.14
Pircēja spēja maksimalizēt kopējo derīgumu . Ikdienā, ikvienam pircējam
preču izvēle ir bezgalīga, tā ir ļoti plaša un tās galējais derīgums ir tikai nojaušams,
ņemot vērā individuālās vēlmes. Brīdī, kad notiek konkrētais preces pirkšanas process,
nav iespējams noteikt un veikt konkrētu aprēķinu kādās derīguma vienībās. Īpaši- arī
patērētāji preču izvēlē ievēro ļoti daudz un dažādus faktorus . Kādam kopējais derīgums
būs lielāks tāpēc, ka viņš dievina riteņbraukšanu- tātad pirks riteni, taču citam tas,
piemēram, izraisa riebumu, tātad viņš šo riteni noteikti nepirks, jo tas izraisīs ļoti zema
līmeņa derīgumu. Ar katru nākamo konkrētu pirkuma lietošanas reizi , patērētājam
derīgums kritīs . Ja pirmajās lietošanas reizēs tas sasniegs pašu maksimumu, tad vēlāk
jau lietojot regulāri, tai kļūstot par ikdienas darbību tās kopējais derīgums samazinās.
Līdz ar to, indivīdiem ir iespēja maksimalizēt kopējo derīgumu lietojot preces
konkrētos daudzumos, vidēji, lai to derīgums tiek sasniegts, bet ne pārsniegts. Tas
palīdzš ieturēt līdzsvaru darbībās un derīgumā.15

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,42 €
Materiālu komplekts Nr. 1248786
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju rīcība tirgū un galējais derīgums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/120998

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties