Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,17 (18%)
Cena ar atlaidi*:
5,32
Pirkt
Identifikators:511874
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājums:
Rezultātā dabūjām piestātnes diennakts pārstrādes spēja ir 1987,5 t/dienn, izrēķinot ar statistisko metodi, bet dzelzceļa spēja ņemot vērā uzdevuma izejdatus sastāda 2564,32 t/dienn ar statistisko metodi.
Rezultātus mēs dabūjam ar statistisku pieeju, jo tā ir daudz precīzāka tāpēc ka ņem vērā gadījuma faktorus. Savukart, determiniska pieeja ņem vērā tikai faktus, neņemot vērā to iestāšanas vārbūtību un kāda notikuma atkārtošanas frekvenci.
No rezultātiem ir redzams, ka dzelzceļa pārstrādes spēja ir par 576,82 tonnu diennaktī lielāka, neka piestātnes pārstrādes spēja.
Dotajā uzdevuma piestātne un dzelzceļš var labi mijiedarboties transporta mezglā, neizveidojot kravas krājumus noliktāvās, jo kā mēs redzam, dzelzceļa pārstrades spēja ir lielāka neka piestātnei.
No vienas puses krājumu neizveidošanās noliktāvās var uzskatīt ka priekšrocību, taču no otras puses tas rada transporta mezglu neefektīvu izmantošanu, jo eksistē piestātnes un dzelzceļa pārstrādes spēju nevienadība. Lai palielinātu transporta mezgla ekonomisku efetivitāti pastāv divi veidi:
Pirmais (un dārgākais) - palielināt piestātnes kravu pārstrādes spēju. To var izdarīt dažādos veidos: palielināt kravas ierīču skaitu vai to kravnesību, uzlabot pašas piestātnes konstrukciju (padziļinot piestātni, lai pieņemtu lielākus kuģus, vai pagarinot piestātni, ja tas tehniski un faktiski ir iespējams). Piestātnei pieņemot lielāku kuģi, tiek samazināts tauvošanas laiks. Tiešām –divi kuģi diennaktī prasa vairāk laika tauvošanas operācijām, neka viens kuģis ar divreiz lielāku krāvnesību.
Otrais variants: samazināt vagonu padevju skaitu, vai vagonu skaitu katrā padevē.
No formulas 2.12 tīri matematiski var dabūt optimālu vagonu vai vagonu padevju skaitu, lai iegūtu piestātnes pārstrādes spēju 1987,5 t/dienn.
Piemēram, samazinot padevju skaitu līdz 4 un formulas rezultātā ievietojot 1987,5, dabūsim vagonu skaitu 8, kas atbilst iekraušanas-izkraušanas ceļa raksturojumiem. Ir ieteicams tomēr samazināt vagonu padevju skaitu, nevis pašu vagonu skaitu padevē. Tas saistīts ar to, ka pie vairāka pedevju skaita palielinājas arī izmaksas vagonu piegādei, ka arī laiks vagonu apkalpošanai. Taču, tās ir tikai aptūvens aprēķins, jo statistiskie faktori arī mainīsies līdz ar vagonu skaitu izmaiņu.


Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −12,51 €
Materiālu komplekts Nr. 1328858
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mijiedarbībā esošo transporta veidu pārstrādes spēju salīdzināšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/511874

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties