Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
0,82 (11%)
Cena ar atlaidi*:
6,67
Pirkt
Identifikators:371276
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.01.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016.g. - 2017.g.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Mazie uzņēmumi sniedz lielu ieguldījumu ekonomiskajā attīstībā, tāpēc tiem ir jābūt konkurētspējīgiem, lai varētu pozitīvi ietekmēt ekonomisko attīstību.
2. Inovācijām ir ļoti liela nozīme uzņēmumu attīstībā, tāpēc uzņēmējiem ir izdevīgi pieņemt praktikantus, lai iegūtu jaunu skatījumu un varētu uzlabot uzņēmuma darbību.’
3. Mazajai uzņēmējdarbībai nepieciešamas īpašības labākā mērā piemīt tiem absolventiem, kuriem ir iepriekšējā darba pieredze mazajā uzņēmumā, kuri nāk no mazo uzņēmumu īpašnieku ģimenēm, vai kuri ir izgājuši apmācību Uzņēmējdarbības skolā;
4. Lai kļūtu par labu uzņēmēju, skolai ir jāiemāca neatlaidība un spēja savaldīt sevi stresa situācijās;
5. Uzņēmumiem ir jāievieš jaunas inovācijas un labs variants, kā to darīt ir pieņemt darbā praktikantus ar citu uzņēmuma darbības redzējumu, kas neizmaksātu arī ļoti daudz;
6. Visbiežāk mazo uzņēmumu darbību kontrolē uzņēmuma īpašnieks un to darbību un sasniegumus būtiski ietekmē šī cilvēka lēmumi, taču to darbība var būt atkarīga arī no, banku vadītājiem, piegādātājiem, valdības utt.;
7. Lielu nozīmi mazo uzņēmumu attīstībā spēlē uzņēmuma vadītājs un tie darbinieki, kuriem jācenšas pieņemt pareizie lēmumi, kā attīstīt savu biznesu;
8. Sociālās pārmaiņas sniedz labu potenciālu uzņēmējiem sasniegt jaunas stratēģijas, lai atbalstītu mazos uzņēmumus uz ilgtspējību; izveidot ciešas attiecības starp maziem uzņēmumiem;
9. Lai radītu veiksmīgus stratēģiskā marketinga plānus finanšu resursu trūkuma apstākļos, mazajam biznesam ir vajadzīga atvērtība marketinga orientācijai un lēti, vienkāršoti tirgus izpētes veidi;
10. Lai mazs uzņēmums varētu attīstīties un izaugt, ir stipri jāpiedomā pie sava piedāvājuma klāsta, jāpēta, kādas tendences notiek tirgū, kas patērētājiem tagad visvairāk ir vajadzīgs un cik daudz viņi gatavi par to maksāt;
11. Ir jāizveido un jāuztur sadarbība starp dažādiem uzņēmumiem, universitātēm,
un tehnoloģiju organizācijām, lai varētu apmierināt noteiktu uzņēmējdarbības vajadzību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,04 €
Materiālu komplekts Nr. 1364360
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mazo uzņēmumu attīstības iespēju pārskats”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/371276

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties