Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:171871
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2018.g. - 2019.g.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķi
Izprast aizspriedumu jēdziena būtību. Atpazīt aizspriedumus ikdienas situācijās saskarsmē ar klientiem.
Iepazīstināt ar pašizziņas metodēm un to pielietošanas nozīmīgumu klientu apkopšanā.
Iemācieties atpazīt agresijas izpausmes un iepazīties ar veidiem kā tās regulēt
Iepazīstināt ar verbālās saskarsmes veidiem, scenārijiem un veiksmīgas verbālās saskarsmes priekšnoteikumiem.
Trenēt efektīvas klausīšanas prasmes
Prast raksturot emociju jēdzienu teorijā, trenēt prasmi atpazīt emocijas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties