Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,56 (11%)
Cena ar atlaidi*:
12,64
Pirkt
Identifikators:928450
Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Uzdevums    4
  Uzdevuma shēma    5
  Programmas kods GPSS vidē    6
  Transaktu, aparātu un slēdžu apraksts    7
  Modelēšanas rezultāti    9
  Nepieciešamie rezultāti    11
  Modeļa inovācija    15
  Modelēšanas rezultāti    16
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra    20
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Veicot modelēšanu pēc sākuma nosacījumiem vidējais laiks, ko kuģis pavada rindā sanāca apmēram 1 stunda un maksimālais kuģu daudzums rindā bija 2 kuģi.
Lietderības koeficients velkonim ir 0.125, 1. kompleksam 0.680 un 2. kompleksam 0,693.
Veicot izmaiņas un papildinot 1. kompleksu ar vēl vienu piestātni un izmantojot vēl vienu velkoni iespējams samazināt vidējo laiku, ko kuģis pavada rindā līdz aptuveni 7.7 minūtēm un maksimālais kuģu daudzums rindā bija 2 kuģi.
Kopējais lietderības koeficients abiem velkoņiem 0.131 – vienam 0.066, 1. kompleksam 0.474 un 2. kompleksam 0,716. Redzam, ka lietderības koeficienti velkoņiem un 1. kompleksam samazinās, taču ir būtiski samazināts vidējais laiks, ko kuģis pavada rindā. Tāpēc izvēlos izveidot papildus piestātni 1. kompleksā un izmantot papildus velkoni par 250$ stundā nekā maksāt 500$ stundā par kuģa neapkalpošanu.
Tika piedāvāts arī inovatīvs risinājums un neliela programmas koda modifikācija, kur tika pieņemts, ka ostā ir izveidota tāda infrastruktūra, ka kuģi veido 2 rindas, balstoties uz kuģu apkalpošanas piestātnē ātrumu. Katru rindu apkalpo 1 velkonis un arī 1. kompleksam ir izveidota 1 papildus piestātne.
Kā rezultātā rinda uz 1. kompleksu neveidojas vispār, bet uz 2. kompleksu vidējais laiks rindā ir 8.4 minūtes, taču maksimālais kuģu daudzums rindā bija 1 kuģis. Starpība starp vidējo gaidīšanas laiku abos modeļos nav lielāka par minūti, tāpēc šis ir pieņemams variants un arī rinda samazinās 2. kompleksā.
Lietderības koeficienti ir ļoti līdzīgi kā uzdevumā ar sākuma datiem un to optimizāciju.
Vidējais kopējais 1. tipa kuģu apkalpošanas laiks arī samazinās par 0.1 diennakti jeb 144 minūtēm, bet 2. tipa kuģu apkalpošanas laiks paliek tāds pats kā pirms optimizācijas.
Manuprāt, tā kā šis inovatīvais modelis ļauj kuģiem bez rindas doties uz 1. kompleksu, tad pastāv iespēja, ka velkonis stāv dīkstāvē – tāpēc ir iespējams palielināt tieši kuģu plūsmu uz 1. kompleksu un palielināt gan ostas kravu apgrozījumu, gan ieņēmumus, gan arī ostas izaugsmi.
Šāds variants ir daudz labāk organizēts, vadāms un optimizēts nekā sākumā piedāvātais variants, kurā, manuprāt, pietrūkst gan organizācijas, gan pareiza resursu pārvaldīšana.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kuģu apkalpošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/928450

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties