Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,68 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,31
Pirkt
Identifikators:314297
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

I [Bez]konflikta situācijas analīze
[1] Autors plkst. 18.00 ienāk kārtējās nodarbības telpā un apsēžas sev ierastajā vietā.
[2] Telpa sienas ir spilgtumu zaudējušā dzeltenā krāsā, kas tiek uzskatīta par hromatisku krāsu un piešķir gaišumu, siltumu un viegluma sajūtu. Krāsas dēļ telpā autors nodarbības sākumā izteikti izjūt augstu uzmanības koncentrācijas pakāpi, tomēr vēl pirms nodarbības beigām ātri iestājas noguruma sajūta . Varbūt vainojama krāsa, varbūt tas, ka iestājas dienas beigas, bet visticamāk – abi apstākļi kopā. Telpā atrodas apmērām 80 cilvēki, kas, viens otru satiekot, smaidot sasveicinās, vēlāk sarunājas (šajā brīdī cilvēkiem atvērtas pozas), radot vieglu tirgus troksni, kas ilgākā laika posmā nogurdina telpā esošos. Telpa izkārtota auditorijas stilā – vairākas solu rindas, pie kuriem sēž ar skatu uz galvenā runātā (auditorijas priekšā) pusi. Pats autors apzināti sēž Zommera „uzmanības piltuves” 60-65% uztveres zonā, tādējādi vienmēr tverot maksimālo no nodarbībām. Auditorijas priekšā ir galds un virs tā tiek projecēta power point prezentācija.
[3] Troksnis auditorijā ievērojami apklust un līdz ar to arī nodarbība sākas, lektorei sperot vairākus soļus auditorijas priekšā, apmēram 1,5 līdz 2 metrus no pirmās solu rindas, tādējādi nedaudz ieejot pirmās solu rindas sociālajā distancē. Pirmajā rindā sēdošie sāk uzvesties acīmredzami klusāk, tādējādi var domāt, ka lektore ir iekļuvusi pirmās solu rindas personiskajā distancē – gan ne ar seju vērsti, bet pa diognāli. Lektore saliek augšupvērsti abas plaukstas kopā krūšu augstumā, tādējādi apliecinot savu gatavību uzsākt savu darbu, un ar smaidu aicina nodarbības apmeklētājus uzsākt nodarbību. Šis process noris apmēram 20 sekundes līdz auditorija pieņem minēto aicinājumu. Lektore saturisko nodarbību sāk vadīt brīdī, kad viņa ir sajutusi, ka auditorija ir pieņēmusi viņas aicinājumu darbam.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,53 €
Materiālu komplekts Nr. 1329039
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konflikta un [bez]konflikta situācijas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/314297

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties