Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,76 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,23
Pirkt
Identifikators:406788
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

iemēram, ja klients šim lidojumam izvēlējies AirBaltic, varbūtība, ka arī nākamajā lidojumā viņš izvēlēsies šo kompāniju ir 0.85.
Novērtēts, ka vidēji biznesa klases klienti veic divus lidojumus gadā.
Kāda pārejas varbūtību matrica raksturo klientu izvēles maiņu gada laikā?
Šobrīd AirBaltic apkalpo 30% biznesa klases klientu. Kāda ir prognoze biznesa klases klientu sadalījumam pēc diviem gadiem?
Ja klients šobrīd ir izvēlējies AirBaltic pakalpojumus, kāda ir varbūtība, ka arī nākamos divus lidojumus viņš veiks ar šīs kompānijas lidmašīnu?…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,87 €
Materiālu komplekts Nr. 1323827
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ievads operāciju pētīšanā, otrais kontroldarbs”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/406788

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties