-
Es iepazīstu sevi
Projekta kopsavilkums
Visā kopumā projektam vajadzētu izdoties, jot tas ir saplānots tā, lai jauniešos nezustu interese, lai viņiem būtu iespēja kontaktēties ar citiem jauniešiem , kā arī redzēt ārpus bērnu nama telpām.
Jaunieši no šī projekta sev dzīvē iegūs daudz ko jaunu. Spēs būt patstāvīgāki un paši pastāvēt par sevi.Būs iepazinuši sevi un dzīvē varēs doties ar paceltu galvu un panākt vēlamo rezultātu.
Esošās situācijas apraksts un problēmu raksturojums
Strādājot bērnu namā, esmu novērojusi, ka jaunieši par sevi neko īsti nezina. Nemaz nerunājot par sev apkārtējiem, jo viņiem ir svarīgāka izdzīvošana nevis morāliskās vērtības. Jaunieši ir agresīvi viens pret otru un neprot uzklausīt citus. Viņi nerespektē, ka arī citi ir personības, kuriem ir tādas pašas tiesības kā viņiem. Līdz ar to nolēmu ar šo nodarbību ciklu iepazīstināt vienu ar otru un dot katram iespēju sevi izzināt.
Izejot no bērnu nama, šie jaunieši nespēj par sevi pastāvēt, jo nav izveidojušies kā personības. Viņi bieži vien ir atkarīgi no citiem, kas traucē viņiem dzīvot pastāvīgi.
Projekta laikā var būt arī problēmas. Piemēram, šadiem jauniešiem ātri zūd interese. Pastāvīgi ir jābut motivācijai, lai jaunietis apmeklētu šīs nodarbības un tās ir jāizstrādā tā, lai arī nodarbības laikā nezustu interese.
…
Nr. p.k. Projekta aktivitātes nosaukums Aktivitātes apraksts 1. Projekta administrēšana Visa projekta laikā projekta vadītājs uzrauga notiekošo Projekta administrācija: 1) Projekta vadītāja; 2) Psiholoģe; 3) Sociālais rehabilitētājs; 4) Grāmatvedis; 5) Brivprātīgie Visa projekta administrācija ĢAC “Lejasstrazdi” kopīgi ar bērniem un iesaistītajiem brivprātīgajiem aktīvi iesaistās manā izstrādātajā projektā “Es iepazīstu sevi” organizētajos kopīgajos pasākumos laika posmā no 1.12.2010. – 31.01.2011. 2. Nodarbības Vada psihologs un brīprātīgie jaunieši 2.1. Iepazīšanās caur spēlēm un rotaļām Visi dalībnieki (bērni, pieaugušie, brīvprātīgie) ĢAC “Lejasstrazdi” 4.12.2010. 2.2. „Mana pasaule” Psiholoģe Estere Āboliņa, projekta vadītāja Vanda Remese ĢAC “Lejasstrazdi” 11.12.2010. 2.3. „Es starp citiem” Psiholoģe Estere Āboliņa, projekta vadītāja Vanda Remese ĢAC “Lejasstrazdi” 18.12.2010. 2.4. Svētku svinēšanas koncerts Visi dalībnieki (bērni, pieaugušie, brīvprātīgie) ĢAC “Lejasstrazdi” 25.12.2010. 2.5. „Kas es īsti esmu” Psiholoģe Estere Āboliņa, projekta vadītāja Vanda Remese ĢAC “Lejasstrazdi” 8.01.2011. 2.6. Brauciens uz Rīgu Visi dalībnieki (bērni, pieaugušie, brīvprātīgie) 15.01.2011. 2.7. „Par ko es vēlos kļūt” Psiholoģe Estere Āboliņa, projekta vadītāja Vanda Remese, brivprātīgie jaunieši, ĢAC “Lejasstrazdi” 22.01.2011. 2.8. Noslēgums Visi dalībnieki (bērni, pieaugušie, brīvprātīgie) ĢAC “Lejasstrazdi” 29.01.2011. Projekta rezultāti Noslēdzoties projektam, vajadzētu jaunietim būt par sevi pārliecinātākam un spējīgam pastāvēt par sevi. Kā arī respektēt citus kā peronības, nepārkāpjot tiesības. Aktivitātes Nr. Projekta aktivitātes nosaukums Rezultāts (produkts vai pakalpojums) Rezultāts skaitliskā izteiksmē Skaits (24) mērvienība 1. Iepazīšanās caur spēlēm un rotaļām Izrāda aktivitāti un interesi. 24 dalībnieku skaits (bērni, pieaugušie) 2. „Mana pasaule” Aktīvi iesaistās lekcijā un izpilda dotos psihologa norādījumus. 24 dalībnieku skaits (bērni, pieaugušie) 3. „Es starp citiem” Bērni izrāda interesi par nodarbību. 12 dalībnieku skaits (bērni, pieaugušie) 4. Svētku svinēšanas koncerts Izdevās kopīgiem spēkiem radīt svētku noskaņu 24 dalībnieku skaits (bērni, pieaugušie)
-
Tu vari jebkuru darbu ātri pievienot savu vēlmju sarakstam. Forši!Stundas konspekts vizuālās mākslas stundai 4.klasē
Paraugs augstskolai1
-
Anketa priekšmetu skolotājiem
Paraugs augstskolai1
-
Ģimnāzijas X personālpolitikas pamatnostādnes
Paraugs augstskolai2
-
Sociālo zinību tematiskais plāns 7.klasei
Paraugs augstskolai5
-
Stafetes apraksts sporta stundai 12.klasei
Paraugs augstskolai2