Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,56 (18%)
Cena ar atlaidi*:
11,64
Pirkt
Identifikators:805854
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Līdzstrāvas neatkarīgas ierosmes dzinēja mehāniskās raksturlīknes, izmaiņas ietekme un aprēķins    3
1.2.  Atsevišķo vērtību aprēķins    4
1.3.  Aprēķināt un uzzīmēt dabisko raksturlīkni    6
1.4.  Nodrošināt pieslēgšanas shēmu, lai nodrošinātu raksturlīknes    7
1.5.  Bremzēšanas režīmi    9
1.5.1.  Dinamiskā bremzēšana    9
1.5.2.  Pretslēguma bremzēšana    10
1.6.  Palaišanas pretestības aprēķins    11
2.  Līdzstrāvas virknes ierosmes dzinēja mehāniskās raksturlīknes, parametru ietekme un aprēķins    14
2.1.  Atsevišķo vērtību aprēķins    15.lpp
2.2.  Nodrošināt pieslēgšanas shēmu, lai nodrošinātu raksturlīknes    16
2.3.  Palaišanas pretestību aprēķins    20
3.  Asinhrono dzinēju mehāniskās raksturlīknes, parametru izmaiņas ietekme un aprēķins    23
3.1.  atsevišķo vērtību aprēķins    24
3.2.  aprēķināt un uzzīmēt dabisko raksturlīkni (dzinēja un ģeneratora režīms)    25
3.3.  Palaišanas pretestību aprēķins    26
3.4.  Bremzēšanas režīmi    30
3.5.  Darbības mehānismam ir cikliskā slodze    34
4.  Garināšanas ēveles darba galds    37
4.1.  slodžu diagrammas tuvināts aprēķins mehānismam    38
4.2.  Mehānisma slodžu aptuvenā diagramma    40
4.3.  Iepriekšējā dzinēja izvēle    41
4.4.  Slodžu dzinēja diagrammas aprēķins    44
4.5.  Dzinēja slodžu diagramma un tahogramma    50
4.6.  Dzinēja pārbaude uz sasilšanu    51
4.7.  Slēguma shēma    53
4.8.  Darba algoritms    54
4.9.  Virtuālās laboratorijas uzņemtās raksturlīknes    55
  Secinājumi    56
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Pirmajā uzdevumā tika pētīts līdzstrāvas dzinējs ar neatkarīgu ierosmi, tika uzņemtas dzinēja mehāniskās raksturlīknes un to ietekme uz dažādu parametru izmaiņām. No iegūtajiem rezultātiem attiecīgi izvērtējot mehāniskās raksturlīknes pie dažādām izmaiņām var secināt, kad palielinot magnētisko plūsmu ar ierosmes strāvu, dzinēja apgriezieni ka arī moments palielinājās. Otrajā gadījumā tika palielinātas enkura pretestības, tas tika veikts pieslēdzot papildpretestību Rp. No iegūtajiem rezultātiem ir redzams, kad dzinēja apgriezieni samazinās kā arī moments. Tika samazināts spriegums uz dzinēju, kas izraisīja mehāniskās līknes proporcionālu samazināšanos pret dabisko raksturlīkni.
Izpētē tika uzņemti dažādi bremzēšanas režīmi, pirmajā gadījumā tika uzņemta pretslēguma bremzēšanas raksturlīkne. Veicot raksturlīknes izpēti var secināt, kad bremzēšanas režīma raksturlīkne atrodas no 2. līdz 3. kvadrantam tas ir tāpēc, kad dzinēju, lai nobremzētu tas atrodas ģeneratora režīmā un tāpēc dzinēja režīms ir ar negatīvu momentu un apgriezieniem, dzinēja bremzēšana ar pretslēgumu ir efektīva, jo nodrošina ātru dzinēja apstāšanos. Otrajā gadījuma tika uzņemta dinamiskās bremzēšana raksturlīkne, lai to izdarītu tika atslēgts enkurs no tīkla un pieslēgts pretestībai. Šī veida bremzēšanas raksturlīkne atrodas 2. un 4. kvadrantā un iet caur 0 punktu, kas ir redzams pēc grafika. Tika arī aprēkināts otrs veids dinamiskai bremzēšanai šuntējot enkuru ar vadu samazinot plūsmu. Pēc uzņemtās raksturlīknes ir redzams, ka bremzēšana notiek pakāpeniski.
Otrajā uzdevuma tika veikta līdzstrāvas dzinēja izpēte ar virknes ierosmi. Tika uzņemta dzinēja dabiskā raksturlīkne no tās var secināt, kad palielinot enkura strāvu samazinās dzinēja apgriezieni, bet moments palielinās. Tika veiktas dažādu parametru ietekmes uz dzinēju. Tika samazināts spriegums veidojot mākslīgu raksturlīkni, pēc kuras ir redzams, kad dzinēja apgriezieni samazinās, tika samazināta magnētiskā plūsma un no grafika var redzēt, kad tas veicināja dzinēja momenta palielināšanos. Palielinoties strāvai nominālā magnētiskā plūsma palielinās straujāk nekā EDS konstante. Izpētē tika aprēķinātas palaišanas pretestības, pēc kurām tika izveidota diagramma un ir redzams, kādas ir palaišanas pretestības, tās ir pakāpeniskas un tā var uzzināt palaišanas pretestību pakāpju skaitu.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Elektriskā piedziņa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/805854

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties