Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:599708
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1. (0,5) Profesionālās apvienības kā reputācijas mērķauditorija ir:
a) Funkcionālās grupas
b) Normatīvās grupas
c) Difūzās grupas
d) Patērētāji
2. (1) Īsumā raksturojiet 3 organizācijas iekšējās komunikācijas barjeras. Miniet piemērus
katrai no tām.
Komunikācija starp dažādām paaudzēm- uzņēmumā var būt gan jaunieši, kas
strādā, gan cilvēki pirms pensijas vecumā. Abām šim vecuma grupām būs pilnīgi
dažādi uzskati par dzīvi, darbu veikšanu.
Pārāk daudz komunikācijas kanālu- cilvēki mēģinās uztvert visu informāciju, no
visiem informācijas avotiem , un dažu brīdi nenovērtējot pat to patiesumu., Var rasties
domstarpības vai vienkārši pārpratumi.
Nebūtiska informācija- sniedzot visu laiku nevajadzīgu informāciju cilvēki pie tā sāk
pierast, un brīdī kad nododamā informācija būs svarīgā tā var netikt sadzirdēta. Klienti
stāsta pārdošanas vadītājam par savu mājas dzīvi, un ik pa laikam pasaka ko vēlas savā
pasūtījumā.…

Redakcijas piezīmeAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,70 €
Materiālu komplekts Nr. 1397580
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties