Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:119180
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1) Kas ir „Google” centrālais stratēģijas elements, lai nodrošinātu dominējošo pozīciju konkurencē savā nozarē (search engines)?
Google dominējošo pozīciju konkurencē savā nozarē ir panācis ar oriģinālām tehnoloģijām un ar savu informācijas datu bāzi. Google ir plaši atzīts, pateicoties darba ātrumam, precizitātei un arī lietošanas ērtumam. Google ne tikai ļauj viegli piekļūt dažādām Web lapām, bet arī piedāvā daudzas īpašas funkcijas, kas palīdz lietotājam atrast tieši to, kas viņam ir nepieciešams, ka arī tas novērtē katras Web lapas reitingu, pateicoties speciālai tehnoloģijai PageRank. Viss augstāk minētas arī padara Google par līderi savā nozarē.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „E-komercija. Google”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/119180

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties