Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,91 (14%)
Cena ar atlaidi*:
5,58
Pirkt
Identifikators:744645
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Salīdzinot šī laboratorijas darba un aprēķina darba rezultātus ir novērojama interesanta lieta. Salīdzinot profilu empīriski noteiktos cēlējspēka koeficientus iegūstam 0 % kļūdu, tātad tie sakrīt. Tas ir izdevies, jo abiem profiliem ir vienāds relatīvais biezums un relatīvais līkums, lai gan hordas garumi atšķīrās. Bet ar otriem koeficientiem ir atšķirīga situācija, kļūda ir -22,65 %, kas ir vērā ņemama, lai gan eksperimenta rezultātus joprojām var pieņemt par ticamiem, jo 22% pie tik maziem skaitļiem nemaz nav tik liela kļūda. Šāda kļūda iespējams radās neprecīzi atzīmējot eļļas līmeni uz planšetēm laboratorijas darbā, atliekot pārāk lielus punktus un ne tieši precīzā vietā, ja darba izpildītājs neskatījās tieši perpendikulāri uz punktu, kad vēlāk aprēķinot eļļas rādījumu starpību radās kļūda. Kā arī pati aerodinamiskā caurule jau ir veca un iespējams ka kāda skrūve vai blīve ir pārāk izvirzījusies trubā un bojā lamināro plūsmu radot virpuļus tajā. Nav arī zināms cik ģeometriski pareizs ir spārna profils, vai leņķis tiešām bija 5 un 10 grādi tad, kad tam bija jābūt, iespējams ir novirzes par dažām grādu desmitdaļām vai pat veselām vienībām. Visas šīs lietas kopā arī ir radījušas šādu kļūdu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,49 €
Materiālu komplekts Nr. 1244552
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Cēlējspēka koeficienta eksperimentālā noteikšana lidmašīnas spārna profilam”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/744645

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties