Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:587636
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.04.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Apgalvojums
Bērnam aizejot uz skolu nav patstāvīgi jāpieņem lēmumi. Bērns paļaujas vienīgi uz pedagogu (vai citu pieaugušo) lēmumiem un norādījumiem.
Nepiekrītu
Studenta personīgais viedoklis par
norādīto apgalvojumu
Bērnam jau pirmsskolas vecumā ir jāapgūst prasme pieņemt pašam savus lēmumus, bet tas, protams, vienlaikus saistās ar pieaugušo vēlmi un prasmi to bērnam mācīt, un to viņā aktivizēt. Bērns, kurš jau agrīni iemācīsies domāt pats, būt veiksmīgāks pieaugušais – tāds, kurš būs neatkarīgs un patstāvīgs savā rīcībā un domāšanā.
Pedagogu un psihologu atziņas par
norādīto apgalvojumu
Viena no bērna pamatvajadzībām ir vajadzība pēc brīvības un pašnoteikšanās (Marija Montesori). [1., 36.lpp.]
„Ja uzskatām, ka būtiski veicināt bērna patstāvību, mērķtiecību, prasmi pamatot un ietekmēt lēmumus, ja pret bērna personību attiecamies ar cieņu, tad izvēlēsimies emocionāli tēlaini, aizrautīgi vai praktiski un reāli pamatot dažādas īstenojamās ieceres un vienoties ar bērnu par veicamajām darbībām.” (Roberts Fišers) [3., 96.lpp.]

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1371876
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties