Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
12,99
Ietaupījums:
1,69 (13%)
Cena ar atlaidi*:
11,30
Pirkt
Identifikators:837411
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Projekta uzdevums    2
2.  Paskaidrojuma raksts    5
4.  Pastāvošās situācijas raksturojums    6
4.  Ceļa plāna un garenprofila projektēšanas tehnisko normatīvu un nepieciešamo parametru kopsavilkums    7
5.  Posma 6-D trases plāna variantu apraksts un salīdzinājums    9
6.  Variantu salīdzinājuma kopsavilkums. Pamatvarianta izvēles pamatojums    10
7.  Pamatvarianta elementu parametru aprēķins    11
8.  Garenprofila elementu aprēķins    18
Darba fragmentsAizvērt

5. Posma 6-D trases plāna variantu apraksts un salīdzinājums
Ekonomiskais salīdzinājums
Svarīgākais kritērijs pēc kā vērtēt vai trases variants ir ekonomiski izdevīgs – ir trases garums.
Pirmā trase ir par 74m īsāka kā otrā trase. Tātad trases ir ļoti līdzīga garuma un nepalielinās kopējās izmaksas. Veicot abu trašu garenprofilu konstruēšanu, secināju, ka pirmajā variantā paredzams daudz lielāks ierakuma apjoms. Abi trases varianti ļoti minimāli šķērso purvainas vietas.
Hidroloģiskais salīdzinājums
Otrais trases variants šķērsi vairākus meliorācijas grāvjus un no lielākajām ūdenstilpnēm atrodas tādā attālumā, ka tās nevar ietekmēt būvniecību. Pirmais trases variants atrodas kalnainākā reljefā, tāpēc no tā būtu grūtāk novadīt ūdeni.
Situācijas salīdzinājums
Abas trases atrodas Saldus novadā. Projektējamais ceļš paredzams kā augstākās nozīmes attiecībā pret šķērsojamajiem. Abi trases varianti pārsvarā ir novietoti pļavā. Pirmais variants trešdaļu trases atrodas meža masīvā, trešdaļu lauksaimniecībai izmantojamā zemēs un trešdaļu pa esošo koridori. Otrais variants vairāk atrodas pa zemes izmantojumu robežām.
Satiksmes apstākļu salīdzinājums
Satiksmes apstākļi, kurā jāizbūvē ceļš ir vienādi. Pašreizējā paredzama intensitāte būs 1650 A/24h. Aprēķinātā satiksmes intensitāte periodā 12 gadi, sasniedz 1848 A/24h. No tām 10.5% kravas transports. Tas ir AIV kategorijas Lauku ceļš.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Autoceļu projektēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/837411

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties