Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,13 (15%)
Cena ar atlaidi*:
12,07
Pirkt
Identifikators:191308
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Protams, ir arī tādi nereti gadījumi, kad skolēni pret skolotāju izturas necienīgi un nievājoši. Pārsvarā šāda veida attieksme pret skolotājiem attiecīgi nāk no bagāto cilvēku ģimenēm, kur bērni ir izlutināti un viņi uzskata, ka viņiem pieder pasaule. Tādēļ uzskatu, ka vajadzētu ieviest tādu morāles priekšmetu, kurā bērniem mācītu morāles pamatprincipus. Jo mūsdienu sabiedrībā bieži ir novērojama amorāla rīcība, gan no bērniem, gan no pieaugušajiem.
Izlasot pasaules ievērojamāko pedagogu atziņas ir novērojama tāda lieta, ka visu šo atziņu pamatā ir morāle. Morāle, kā cilvēka ļoti svarīga īpašība, kura katram pašam ir jāizkopj. Visu negāciju un pat vardarbību daļējs ierosinātājs ir morāles trūkums mūsdienu sabiedrībā. Ja cilvēki piekoptu tikumiskāku dzīvi un neuzvestos tik amorāli, tad dzīvē būtu mazāk sliktu un ļaunu lietu.

13. Galvenās ētiskās problēmas 21.gs
1)Mūsdienu sabiedrībā ir vērojamas daudzas darbības un parādības, kuras varētu uzskatīt par neētiskām. Ir daudz tādu rīcību, kas izsauc citu cilvēku nosodījumu un ir arī patiesi nopietnas ētikas problēmas, par kurām ikdienā netiek domāts.

Tolerances un cieņas zudums pret cilvēkiem. (Cilvēki tik bieži saskata kļūdas citos-bet ļoti reti paraugās uz sevi-kā es izturos pret apkārtējiem; vai cienu otra cilvēka domas, viedokli; kā uzvedos sabiedrībā utml.)

Interneta vides dominēšana. (Skarbi, bet internets cilvēkus/it īpaši bērnus/ garīgi un emocionāli samaitājis. Zudusi izpratne par labo, par pasauli (to-īsto) kā tādu. Bērni neprot draudzēties, dators iestājies viņu mazās pasaulītes centrā.)

Aborti, attieksme pret apkārtējo vidi, attieksme pret citādo (invalīdi utml) , attieksme pret alkohola/tabakas/narkotisko vielu lietošanu, sirdsapziņas trūkums, alkatība, tikumības trūkums, augstprātība, pārmērīga ārišķība, naudaskāre utt.
2)Komiskaisir estētikas kategorija, kas izsaka pretrunu starp skaisto un neglīto, cildeno un zemisko, vēlamo un esošo. Pretrunas risinājumā ar ironijas un sarkasma palīdzību tiek garīgi iznīcinātas, kritizējamie tēli tiek padarīti par humoristiskas uzjautrināšanās objektiem. Komiskais raksturo pretrunas, kuras piemīt pašai dzīvei. Caur smiekliem komiskais dod cilvēkam iespēju aizdomāties par nopietnām lietām, jo...nekur tik spilgti neatklājas cilvēka raksturs kā veidā, kā viņš smejas un ko uzskata par smieklīgu.

(Komisks ir snobs vai jaunbagātnieks, kurš uzdod sevi par kādu citu, nevis par tādu, kāds viņš ir patiesībā. Komisks ir tukšs, nenozīmīgs cilvēks, kurš pretendē uz dziļdomību utt.)

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,10 €
Materiālu komplekts Nr. 1346469
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Atbildes uz jautājumiem ētikā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/191308

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties