Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,19 (19%)
Cena ar atlaidi*:
0,80
Pirkt
Identifikators:660791
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Aplūkojot zinātniskos un tirdzniecības žurnālus šodien, dažreiz šķiet, ka runāt par ietekmi internetā ir vispopulārākā tēma žurnālistikā starp žurnālistiem un plašsaziņas līdzekļiem. Otrajā vietā ir bažas par komerciālismu un naudu. Kopumā runājot, zinātniskās un tirdzniecības publikācijas nodarbojas ar žurnālistiku un žurnālistus ir vairāk vai mazāk jāakceptē internetā kā galvenos spēlētājus no jauna definējot "tradicionālo" žurnālistiku.
Metodoloģija
Pētījumā, kas tika veikts Nīderlandē, tika aptaujāti lielākā daļa tiešsaistes žurnālisti, kuri definēti kā plašsaziņas speciālisti, kuri ir tieši atbildīgi par interneta satura ziņu notikumiem. Izmantojot šo apsekojuma metodi, tika veikts pētījums, lai gūtu pilnīgu priekšstatu par tiešsaistes .žurnālistiku.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Žurnālistikas ētika un standarti”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/660791

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties