Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:915578
 
Vērtējums:
Publicēts: 09.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Kad tiek izstrādāta zīmola pozicionēšanas stratēģija parasti izmanto speciālu instrumentu, kas pozicionēšanu sadala četros līmeņos:
1. Produkta atribūti – produkta raksturojums.
2. Produkta priekšrocības – kas tiek balstītas uz produkta raksturojumu.
3. Patērētāju ieguvums – tas ko patērētājs iegūst iegādājoties produktu.
4. Emocionālais ieguvums – emocionālā pieredze, ko patērētājs iegūst iegādājoties produktu.
Pirmie divi līmeņi ir saistīti ar racionālo ieguvumu un pēdējie divi ar emocionālo ieguvumu. Strādājot ar šiem līmeņiem ir jāatceras, ka katram nākamajam līmenim ir jābūt loģiski izrietošam no iepriekšējā līmeņa.
Zīmola radīšanas process ir ļoti sarežģīts. Tas sevī aptver visu ko patērētājs ņem vērā un pievērš uzmanību, kad pieņem pirkšanas lēmumu. Zīmols nav tikai preces nosaukums, bet tās ir asociācijas, kas patērētājam rodas ieraugot šo produktu.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties