Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vizma Belševica "Bille". Pedagoģiskās un psiholoģiskās situācijas, to analīze un secinājumi, izmantošana darbā ar bērniem

     

    Konspekts3 Literatūra, Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:838607
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.Kā māte Billei mācīja lāpīt.
1.1Kad māte Billei mācījusi lāpīt čības viena brēkšana vien bijusi, ka Bille neko nemāk, ne turēt adatu, ne šūt.
1.2Bille ir noniecināta, ka neko nemāk, tādēļ Bille vairs pat nevēlas mēģināt šūt. Secinu, ka māte nemāk audzināt bērnu, jo, bērnam ir jāļauj izmēģināt ko darīt, protams, mācīties šūt var tikai ar pieaugušā klātbūtni. Māte neko Billei neļauj līdz galam izdarīt, jo viss vienmēr beidzas ar skaļu kliegšanu, pie kurās Bille jau ir pieradusi. Bille vairs jau pat nevēlas otrreiz ko mēģināt darīt vienu un to pašu, jo māte viņu tā noniecina, ka Billei jau pašai sāk likties, ka viņa tiešām nekam nav derīga un neprot.
1.3Darbā ar bērniem šo situāciju varētu izmantot, mācot vecākiem to, ka bērniem ir jāatļauj darīt darbiņus pašiem, un ja nesanāk, tad likt darīt vēl un vēl, kamēr sanāk, nevis lamāties. Tikai no kļūdām mēs mācamies, ja bērns nebūs vairākkārt kļūdījies, kā tad viņš spēs sajust to patīkamo sajūtu, kad beidzot darbiņš viņam ir sanācis, un viņš to ir izdarījis pats ar savām rociņām.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,99 €
Materiālu komplekts Nr. 1309812
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vizma Belševica "Bille". Pedagoģiskās un psiholoģiskās situācijas, to analīze un secinājumi, izmantošana darbā ar bērniem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/838607

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties