Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:608546
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.11.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

24. Reformpedagoģijas virzienu raksturojums: Pragmatisma pedagoģija ASV. Dž.Djuī pedagoģiskās atziņas, S.Frenē pedagoģiskās atziņas.
ASV izglītības koncepcija tika balstīta uz pragmatisma filozofu – maksimālu izglītības lietderību, par kuras ideālu kļūst prasme kontaktēties ar cilvēkiem un pielāgoties dzīves apstākļiem. Pragmatisma filozofija ASV radās XIX gadsimta 70.gados. tās pamatlicēji bija filozofi un psihologi. Pedagoģijā filozofiskais strāvojums atbalsi guva Čārlza Pīrsa (1839-1914), Viljama Džeimsa (1842-1916) un Džona Djuī (1859-1952) idejās.
25. Reformpedagoģijas virzieni: Attīstītājmācīšanas idejas (L.Zankovs, V.Davidovs, D.Eļkoņins).
80.-90.gados skolotāju uzmanību aizvien vairāk piesaista attīstošās izglītības idejas. Jau 30.gados krievu psihologs humānists Ļ.Vigotskis pamatoja apmācības, kuras vistiešākais pamatmērķis būtu bērna attīstība un lietderība. Attīstošā apmācība ir vienota pedagoģiskā sistēma, alternatīva tradicionālajai skolas apmācības sistēmai.
26. Reformpedagoģijas virziena raksturojums/ Valdorfskola.
Reformpedagoģija akcentēja jautājumu par bērna attīstību, tās pārstāvji meklēja jaunus ceļus apmācības organizēšanā un mācību metožu pielietošanā.Reformpedagoģijas ideju attīstību realizēja vairākos virzienos – pašdarbības un darba skolās, sociālajā audzināšanā, eksperimentālajās mācību – audzināšanas iestādēs un citur.

Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vispārīgā pedagoģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/608546

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties