Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:535481
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

11) kā katrā viesnīcā cenšas uzturēt klientos lojalitāti
Hotel Bergs – dizaina viesnīca, sniegt profesionālus pakalpojumus, terase, skaņas izolācijas numuri, lux numuri. Radisson Blue Elizabete Hotel – programmas priekš korporatīviem viesim, paātrināta viesu reģistrācija, terase, laba virtuve. Tallink Hotel Riga – bieži ir atlaides (speciālie piedāvājumi), ir privilēģijas, wellness centrs, numuri cilvēkiem ar alerģiju, burvīga virtuve.
12) kādu vērtējumu viesi dod par servisu konkrētai viesnīcai(kur viesnīca par to uzzina)
Visaugstākais vērtējums ir Hotel Bergs viesnīcai –„9,1”, tad viesnīca Radisson Blue Elizabete Hotel – „9” un viesnīca Tallink Hotel Riga ar vērtējumu – „8,6”. Vērtējums viesnīcas aplūko rezervējumu nodaļā, piemēram, booking.com.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcu novērtējums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/535481

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties