Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,52 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,47
Pirkt
Identifikators:906153
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2018.g. - 2019.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    3
  Stiprā puses    4
  Vājās puses    5
  Iespējas    6
  Draudi….    6
  Problēma    7
  Alternatīvas    8
  Rekomendācija    9
  Rekomendācijas ieviešana    9
Darba fragmentsAizvērt

Kopsavilkums
Daudzi uzņēmumi kas darbojas dažādās nozarēs izmanto lojalitātes atlīdzības programmu kā mārketinga instrumentu, lai atalgotu savus lojālos klientus, viesus. Tādējādi viņi spēj saglabāt savus klientus, un piesaistīt potenciālos. Jo lojalitātes programma ir pievilcīgāka, jo vairāk viesu tās grib iegādāties. Viesi tiek piesaistīti ar punktu sistēmu, ko viņi nopelna, izmantojot piedāvātos pakalpojumus.
Daudzām nozarēm, kas piedāvā lojalitātes programmas ir standartizēts veids, kā to izdarīt, un tās ir vairāk neatkarīgas un tām ir noteikta kontrole. Neatkarīgi no tā, ka ķēde tiek izmantota vienā zīmolā, var būt dažādi cilvēki, kas kontrolē viesnīcu tīklu. Atšķirība ir tajā, ka franšīžu sistēma tiek savādāk kontrolētas, un tur nav tādu standartu un noteikta kontrole. Tādēļ viesnīcām ir grūti standartizēt savu lojalitātes programmu. Hilton atlīdzības programma bija efektīva, saglabājot un piesaistot klientus, taču viesnīcu tīkls saskārās ar dažādiem izaicinājumiem, kas palielināja draudus zaudēt savus klientus.
Hilton bija sapratuši, cik svarīgi ir izmantot atlīdzības programmu kā veidu, kā piesaistīt un saglabāt savus viesus. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,23 €
Materiālu komplekts Nr. 1373092
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcas "Hilton" situācijas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/906153

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties