Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Vērtēšanas kritēriji un to īpatnības dažādās mācīšanas stratēģijās

     

    Konspekts5 Pedagoģija

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,56 (16%)
Cena ar atlaidi*:
2,93
Pirkt
Identifikators:912900
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Personiski-orientētās izglītības paradigmas kontekstā vērtēšanas problēma mācību -audzināšanas procesā iegūst jaunas formas un jaunu saturu. Plaša vērtēšanas fenomena izplatība skolas mācību-audzinošā procesā kļuva par iemeslu tam, ka skolēnu mācību darbības rezultātu un pašvērtēšanas vērtēšana pēdējo gadu laikā izdalījās patstāvīgs virziens.
Saskaņā ar mācīšanās darbības teoriju, vērtēšana rada skolēnam vai skolotājam nepieciešamību saņemt informāciju par to, vai skolēna zināšanu un prasmju līmenis atbilst priekšmeta programmā uzrādītajam. Vērtēšanas darbības mērķis ir skolēna sekmju kontrole un adekvāta pašnovērtējuma formēšana.
Vērtēšanas darbības priekšmets, kas sakrīt ar mācību-izziņas darbības priekšmetu, ir skolēna zināšanu un prasmju sistēma.
Kad skolotājs fiksē žurnālā skolēna atbildes rezultātu, viņš liek atzīmi. Atzīme – vērtējuma banāls izteikums. Prakse rāda, ka skolotāji ne tikai pieļauj neprecizitātes jēdzieniskajā aparātā, bet arī izjūt lielas grūtības realizējot šo, patiešām, vissarežģītāko pedagoģiskā procesa elementu. Pēc manām domām pedagoģiskā vērtēšana ieņem centrālo vietu starp citiem pedagoģiskā procesa elementiem. Patiešām iedomāsimies pedagoģisko procesu bez vērtējuma.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,24 €
Materiālu komplekts Nr. 1128640
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vērtēšanas kritēriji un to īpatnības dažādās mācīšanas stratēģijās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/912900

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties