Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,14 (14%)
Cena ar atlaidi*:
0,85
Pirkt
Identifikators:675397
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.06.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Atmiņa
Agrā bērnība / 1 – 3 gadi

Bērnos veidojās „iekšējās shēmas”, viņi interpretē pasauli pēc tām, grupējot priekšstatus un tēlus, asociācijas, kas uzkrājušās atmiņā.

Pirmsskola / 3-7 gadi
Attīstās no netīšas uz tīšo iegaumēšanu, saglabāšanu un tīro reproducēšanu; ir izteiktāka pazīšana. Notiek arī tēlainās, kustību vai verbālās atmiņas attīstība, arī kustību atmiņas attīstība.

Jaunākais skolas vecums / 7-11 gadi
Pieaug atmiņu apjoms, ir labāk attīstīta uzskatāmi tēlainā atmiņa nekā verbāli loģiskā., tātad viss, kas ir emocionāli saistošs un nozīmīgs pašiem bērniem paliek vairāk atmiņā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vecumposmu raksturojums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/675397

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties