Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,32 (13%)
Cena ar atlaidi*:
2,17
Pirkt
Identifikators:368998
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2010.g. - 2010.g.
Darba fragmentsAizvērt

L.Daniela grāmatā „Skolēni un mācību disciplīna” norāda, ka sadarbība starp vecākiem un skolotājiem ir pamatelements kā vienu, tā otru autoritātes stiprināšanā. Īpaši slikta situācija veidojas tad, ja puses viena ar otru vairs nerunā. Problemātiska situācija var veidoties, ja vecāki ne tikai piedod bērnam skolā izdarīto, bet arī neapzināti veido negatīvu attieksmi pret skolas prasībām un tādējādi iedrošina bērnu slikti uzvesties un neievērot mācību disciplīnu. Vecākus bieži interesē, ko bērns stāsta, par ko sūdzas. Jo briesmīgāks ir bērnu stāstītais, jo vairāk vecāki tam pievērš uzmanību. Tā bērni saņem neapzinātu vecāku atbalstu un var darīt, ko vēlas. Ironija slēpjas apstāklī, ka vecāki neapzinās, ka tieši tā viņi zaudē arī savu autoritāti. Skolotāji vairs neziņo par problēmām ar skolēnu mācību disciplīnas ievērošanu, par problēmām ar mācību satura apguvi; vecāki par skolu zina visu slikto, arī paši kļūstot vājāki savās autoritātes pozīcijās. Bērni ir ļoti jūtīgi un ātri uztver apkārtējo cilvēku vājākās vietas, lai tās izmantotu savā labā. Skolēni, kuri labprāt neievēro skolas noteikumus, tai skaitā mācību disciplīnu, nebūt nevēlas, lai vecāki vienmēr būtu patiesi informēti par viņu skolas gaitām, tāpēc nav pārsteidzoši, ka tie skolēni, kam ir dažādas grūtības skolā, dažkārt cenšas sanaidot vecākus un skolotājus, tādējādi veicinot tādas situācijas veidošanos, kad vecāki visās bērnu problēmās vaino pedagogus, bet neizprot šo problēmu patiesos cēloņus – tā savā pieredzē ir konstatējuši I.Buša, L.Diksons un L.Portere. Situācijās, kad vecāki klausās tikai bērnu teiktajā, bet netic skolotājam, vecāki paši paliek zaudētājos. Skolotājs citreiz vairs necenšas vecākos atrast sabiedroto, bet bērns turpina muļķot abas puses. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vecāku sadarbība ar skolu”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/368998

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties