Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
7,49
Ietaupījums:
0,97 (13%)
Cena ar atlaidi*:
6,52
Pirkt
Identifikators:438727
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

katra organizācija realizē savu stratēģiju, cīnoties ar saviem konkurentiem, apkalpojot savus klientus un reaģējot uz izmai­ņām, kas varētu ietekmēt organizāciju eksistenci un darbību. Turklāt katrai organizācijai ir jāattīsta tāda konkurētspējīga priekšrocība, kas ļautu tai veiksmīgi un efektīvi konkurēt tirgū. Līdz ar to ļoti liela loma ir uzņēmuma stratēģijai. uzņēmuma stratēģija ir saistīta ar tādiem plāniem un darbībām, kuru mērķis ir palīdzēt firmām un cilvēkiem veiksmīgi konkurēt savās sfērās. Tās uzdevums ir paredzēt organizācijām sasniegt un izmantot savu konkurētspējīgo priekšrocību. Plašākā nozīmē konkurētspējīga priekšrocība ir jebkas, ar ko organizācija ir pārāka par saviem konkurentiem. Tā ļauj uzņēmumam ilgstoši un pastāvīgi gūt panākumus. Katrai organizācijai jāizveido sava unikāla stratēģija, lai iegūtu kon­kurētspējīgu priekšrocību, ņemot vērā konkrēto situāciju nozarē, tirgū un pašā organizācijā. Nacionālā konkurētspējīgā priekšrocība ir nozīmīga tāpēc, ka daudzās nozarēs tirgus ir kļuvis globāls, jo dažādu valstu organizācijas sacenšas savā starpā. Dažām organi­zācijām, kas atrodas valstīs, kurām ir konkurētspējīga priekšrocība attiecīgajās nozarēs, ir vieglāk gūt panākumus. Līdz ar to ir nepieciešams ļoti smags darbs, lai uzņēmums varētu veiksmīgi pastāvēt un būt pārliecinoši pārāks par saviem konkurentiem. Proti, šo stratēģiju ir jācenšas īstenot pēc iespējas efektīvāk. Kopumā stratēģija var palielināt veiksmes varbūtību un samazināt neveiksmīgas darbības varbūtību un to var izmantot visdažādākās organizācijas, ieskaitot lielas korpo­rācijas un mazus individuālus uzņēmumus, privatizētus uzņēmumus un valsts administrāciju. Pēc savas būtības stratēģija nozīmē, ka viena puse var sakaut savu pretinieku pat ar lielāku un spēcīgāku karaspēku, ja tai ir iespējams kaujas vai sadursmes vietu novirzīt sev izdevīgākā teritorijā. stratēģija ietver visas uzņēmuma būtiskās darbības, norādot uzņēmuma darbības virzienu un eksistences mērķi, kā arī stimulējot nepieciešamās pārmaiņas, kuras nosaka darbības vide. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmumu stratēģija un politika”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/438727

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties