Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,47 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,02
Pirkt
Identifikators:224576
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

GLOBĀLĀ STRATĒĢIJA.
Par eksportspējīgāko produktu otrā vieta piešķirta AS "Olainfarm" produktam "Noofen", kas tirgū tiek pārdots par vidēju cenu un netiek pielāgots.
SIA SAKRET - celtniecības sauso materiālu ražošana: universālais apmetums, līmēšanas un pārmešanas java, betons/klons, universāla špakteļtepe. Eksportē uz Igauniju, Lietuvu, Somiju. Cenas vidējas, produkts nepielāgots.
SIA EIROPLASTS - plastmasas un būvelementu ražošana. Eksportē uz Igauniju, Krieviju, Libānu, Lietuvu, Nīderlandi, Somiju, Zviedriju. Cenas vidējas, produkts nepielāgots.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmumu darbības pamatstratēģijas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/224576

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties