Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
0,97 (15%)
Cena ar atlaidi*:
5,52
Pirkt
Identifikators:715972
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

20. Funkcionālo līmeņa stratēģija, tā būtība un veidi
Funkcionālās stratēģijas – ir zemākais vadīšanas līmenis, jo tas ir vistuvāk uzņēmuma konkurētspējīgās priekšrocības avotiem – resursiem un prasmēm. Tātad ir jānosaka galvenie uzdevumi, kas jāveic funkcionālā līmeņa vadītājiem, lai attīstītu konkurētspējīgu priekšrocību. F. stratēģija ietver: personālvadības, ražošanas/pakalpojumu, sagādes un krājumu, pētījumu un attīstības, IT, finašu vad. un mārketinga stratēģiju.
Funkcionālās stratēģijas- biznesa līmeņa stratēģijas ietvaros pieņemto lēmumu par uzņēmuma biznesa modeli praktiskā izpausme
Izejot no uzņēmuma iekšējās vides un funkcijām
Funkcionālā līmeņa stratēģijas
- Ražošanas
- Pakalpojumu vadība
- Personāla vadība
- Sagādes un krājumu vadība
- Pētījumu un attīstības vadība
- Informācijas sistēmu vadība
- Finanšu vadība
- Mārketinga vadība
- Kvalitātes vadība
Funkcionālās stratēģijas atspoguļo tās funkcijas, kuras veic uzņēmuma vadība; funkcijas savstarpēji saistītas un veido vienotu sistēmu
Izstrādājot funk.līm. stra. Šīs funkcijas jāaplūko balstoties uz konkurētspējīgās priekšrocības veidojošajiem elementiem.
Funkcionālā līmeņa stratēģijas vistuvāk saistītas ar konkurētspējīgo priekšrocību avotiem, resursiem, prasmēm un efektivitātes nodrošināšanu
- Ražošanas/pakalpojumu vadība: galvenais uzd. paaugstināt efektivitāti – vai nu palielinot ražošanas apjomu, samazinot izmaksas vai pircēju vēlmju apmierināšana ar mārketingu
- Infrastruktūra – nodrošināt visa uzņēmuma apņemšanos palielināt efektivitāti
- Mārketings- samazināt klientu aiziešanu, stiprināt to lojalitāti
- Krājumu vadība- ieviest sistēmu tieši laikā’; jo iesaldētie krājumi palielina apgrozāmo līdzekļu apjomu, palielinot izmaksas
- Pētījumi un attīstība: izstrādāt viegli ražojumu produktus, meklēt iespējas procesa jaunievedumiem
- Personālvadība – izstrādāt apmācības programmas, kvalifikācijas celšana

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,81 €
Materiālu komplekts Nr. 1339302
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma stratēģijas un politikas vadība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/715972

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties