Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:359278
Vērtējums:
Publicēts: 20.08.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
5.  UZŅĒMUMA STRATĒĢIJA    3
5.1.  Uzņēmējdarbības iespēju un vides analīze    4
5.1.1.  Uzņēmuma vides analīze    4
5.1.2.  Iekšējās vides analīze    5
5.1.3.  Ārējās vides analīze    6
5.1.4.  Konkurentu darbības analīze tirgū un tās novērtēšana    9
5.1.5.  Tirdzniecības apstākļu analīze    10
5.1.6.  Uzņēmuma saimniecisko sakaru analīze    11
5.1.7.  Sabiedriski ekonomisko faktoru analīze    12
5.2.  Uzņēmuma stratēģiskie uzdevumi    15
5.2.1  Uzņēmuma attīstība    17
5.3.  Stratēģiskā plānošana    19
5.4.  Uzņēmuma kooperācija    22
5.5.  Uzņēmuma pārveidošana    26
5.6.  Uzņēmumu apvienošanās    28
5.6.1.  Uzņēmumu apvienošanās saimnieciskā nozīmē    30
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma makrovides un mikrovides apraksts un analīze ļauj noteikt to uzņēmuma parametru spektru, kuri veido uzņēmuma nozīmi un galvenos mērķus.
Savu misiju uzņēmums formulē noteiktā ārējās vides sastāva, struktūra un stāvokļa apstākļos, kuri nosaka uzņemuma iespējas patērētāju vajadzību apmierināšanā. Ārējā vide, ieskaitot mikrolīmeni un makrolīmeni, nosaka noteiktu resursu sistēmu. Šie resursi nosaka ražošanas struktūru, tehnoloģisko profilu, personāla un kvalifikācijas sastāvu, kā arī uzņēmuma ilgtermiņa plānus.
Uzņēmuma panākumi ir atkaŗīgi no prasmes analizēt tirgu un uzņēmuma pozīcijas un pieņemt uzņēmumam svarīgus stratēģiskos lēmumus.
Ražošanas uzņemumi darbojas saskaņā ar konkurences apstākļiem un tiem spēkiem, kuri ir ārpus uzņemuma varas un ietekmes. Šie apstākļi tiek uzskatīti par uzņemuma darbību ierobežojošiem. Tirgus noteikumi vienmēr rada alernatīvas (draudus) uzņēmējdarbībai.
1.katrs uzņēmums veido savu darbību un tās virzienus, ņemot vērā savas iespējas iedarboties uz tirgu, pircējiem, konkurentiem un uz nozares attīstību. Uzņēmuma stratēģiskais kurss ir ārējo tirgus alternatīvu un iekšējo faktoru – resursu, kvalifikācijas – produkts. Vairāki faktori iespaido uzņemuma stratēģijas izvēli: patērētāju gaume, ieradums, tehnoloģiskās izmaiņas, konkurentu iedarbība, vajadzība pēc investīcijām, finansiālās iespējas, vadības personālais sastāvs un tā mērķtiecība.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma stratēģija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/359278

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties