Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,42 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,07
Pirkt
Identifikators:855313
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Hesburger    3
  Produkta raksturojums    4
  Mārketinga vides analīze    5
  Mērķtirgus noteikšana    6
  Patērētāju uzvedības analīze    7
  Pozīcijas noteikšana    8
  Mārketinga komunikāciju plāns un tā realizēšanas iespējas    10
  Organizācijas izvērtējums    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Organizācijas izvērtējums
Komunikācijas līdzekļu raksturojošās īpašības: „Hesburger” mājas lapas raksturojošās iezīmes ir atlaides, kur galvenā lapa sastāv tikai no atlaidēm un bonusiem. Šis komunikācijas līdzeklis ir vērsts uz klientu piesaisti caur reklāmām. Lielākā daļa komunikācijas līdzekļiem, ko izmanto „Hesburger” ir atlaides, jaunie produkti un bonusu sistēma. Reklāmas televīzijā arī ir vērstas uz atlaidēm un jaunajiem produktiem. Viens no ietekmējošākajiem komunikācijas līdzekļiem ir pa pastu izsūtītie kuponi, kas ļauj pircējiem iegādātie produktu daudz lētāk, tādejādi piesaistot vairāk pircējus un konkurējot ar citiem uzņēmumiem.
Pull – Push – Interact: „Hesburger” ir jau esošs uzņēmums, kuram ir izveidota mājaslapa, bez iespējām iegādāties produktu internetā ar piegādi. Mājaslapā var gūt informāciju par produktiem un restorānu atrašanās vietām. Informācijas uzziņas iespējas:
Katra restorāna atsevišķs e-pasts un telefona numurs;
Galvenā ofisa: e-pasts, fax, telefona numurs.
Komunikācijas uzdevums: Saglabāt esošos klientus un piesaistīt jaunus. Tā kā „Hesburger” galvenais komunikācijas veids ir atlaides, tas mēģina piesaistīt un uzturēt savus klientus ar tām, tajā pašā laikā arī konkurēt ar citiem restorānu, ātro ēstuvju tīkliem.
Reklāmas stratēģija un Produkta vērtības pievienošana: Tā kā piedāvātie produkti ir diezgan vienkārši, uzņēmumam reklāmās nav jāizmanto ļoti detalizēts apraksts. Uzņēmuma mājas lapa ir visās valodās, kurās ir pieejams produkts. Bet, ja klientam trūkst informācijas, viņš var konsultēties ar pārdevēju vai visu uzzināt par to mājas lapā.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "Hesburger" mārketinga analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/855313

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties