Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:368248
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Aktivitātes, kas palīdz piesaistīt jaunus un noturēt esošos klientus.
Aktivitātes, kas palīdz piesaistīt jaunus klientus-
Ikvienam uzņēmumam ir jāmāk sevi prezentēt vai parādīt, kas tajā notiek un ar ko tas darbojas. Tas ir nepieciešams, lai uzņēmums kļūtu populārāks un piesaistītu jaunus klientus.
Pats svarīgākais ir reklāma. Ar reklāmas palīdzību cilvēkiem var iestāstīt daudz ko. Ja reklāma ir spilgta un interesanta, tad uzreiz ir vēlme to skatīties un iedziļināties. Tā spēj pateikt par uzņēmumu visu nepieciešamo, kas cilvēkiem būtu jāredz, jo cilvēks ir pieradis vairāk skatīties nekā klausīties.
Otrs paņēmiens ir piedalīties un prezentēt sevi izstādēs, kur savu uzņēmumu var censties reklamēt pēc iespējas vairāk un tam ir dots vairāk laiks nekā tas ir pieejams televīzijā. Tajās arī iegriežas cilvēki, kuri vēlas redzēt to, kas tiem interesē, tādejādi ir iespēja uzņēmumam piesaistīt vairāk ieinteresētos cilvēkus.
Trešais paņēmiens ir logo izveide, ar tā palīdzību cilvēki uzreiz var atpazīt to firmu. Ja uzņēmums piedalās projektu finansēšanā, tad noteikti kaut kur parādīsies firmas logo, tādejādi veicinot tā popularitāti un ieinteresētu citus.

Aktivitātes, kas palīdz noturēt esošos klientus.
Visiem uzņēmumiem ir jāmeklē iespēja kā noturēt esošos klientus, kas nav tik viegli kā liekas.
Ļoti svarīgi ir informēt klientus ar jauninājumiem firmā, jo ikvienai firmai ir jācenšas noturēt klientus tik ilgi cik iespējams. Pret klientiem būtu jāizturas tā, lai tie vēlētos sadarboties ar firmu. Ja klients būs apmierināt ar sniegtajiem pakalpojumiem, tad noteikti, ka vēlme sadarboties būs un klients pastāstīs tālāk par firmu, tādā veidā liekot firmai kļūt populārākai un piesaistīt sev vēl jaunus klientus.
Klientus ir jāiepriecina ar mazām dāvaniņām, uz kurām noteikti, ka būtu firmas logo un tās ieraugot citi cilvēki par firmu ieinteresētos.


Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma etiķete”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/368248

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties