Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:501585
Vērtējums:
Publicēts: 07.09.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Abas perspektīvas ir vienlīdz svarīgas, lai izprastu un īstenotu veiksmīgas inovācijas. Bet, pat apvienojot abas šīs pieejas, priekšstats tik un tā nav pilnīgs. Jebkuram nopietnam vadītājam mūsdienās ir iemācītas mantras “ieklausies pircēju vēlmēs”, “koncentrējies uz rezultātu”, tomēr inovāciju ieviešanai joprojām nav neapstrīdamas veiksmes receptes. Pat tad, kad uzņēmumiem rodas lieliskas idejas, kuras tiek teicami īstenotas, neveiksme ir ne vien iespējama, bet pat visai ticama.
Ir divi atšķirīgi riska veidi: inovāciju savstarpējās atkarības risks – cik lielā mērā jūsu inovācijas panākumi ir atkarīgi no citu inovāciju komerciālās veiksmes – un pielāgošanās ķēdes risks – cik lielā mērā partneriem būs jāpielāgojas jūsu inovācijai, lai pircēji spētu pilnībā novērtēt šo piedāvājumu
Inovāciju “aklā zona” ir problēma, ar ko saskaras ikviens: uzņēmuma vadītāji un projektu grupu dalībnieki; lieli, starptautiski uzņēmumi un iesācēji biznesā; komerciālas un bezpeļņas organizācijas; darbinieki un investori. Panākumi vienmēr ir atkarīgi ne tikai no uzņēmuma ieguldītā darba, bet arī no tā, vai partneri, kas veido inovācijas kopējo sistēmu, arī vēlas un spēj būt veiksmīgi.
Aizvien biežāk panākumi ir atkarīgi ne tikai no spējas pildīt savus solījumus, bet arī no tā, vai partneri – redzami un neredzami – pilda savējos.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,95 €
Materiālu komplekts Nr. 1355892
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmējdarbība kā inovācijas komercializācijas process. Riski inovatīvajā darbībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/501585

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties