Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
0,99
Ietaupījums:
0,17 (17%)
Cena ar atlaidi*:
0,82
Pirkt
Identifikators:125552
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pēc viņa rakstiem, inovācija ir ekonomiskās darbības pamatā un izraisa ne tikai lielās, bet arī mazās pārmaiņas ekonomikas pasaulē. Sekojošās ir Šumpetera dažādās inovācijas:
Jaunu produktu ieviešana, vai kvalitatīva izmaiņa, jau pastāvošā produktā;
Procesu inovācija, kas ir jauna industrijai;
Jaunu tirgu atvēršana;
Jaunu piegādes kanālu atklāšana, vai izveide;
Izmaiņas ražošanas organizācijā. 1
Līdzīgi raksta arī Boļšakovs, kurš min, ka inovatīva uzņēmējdarbība ir tā, kurā tiek radīti inovatīvi produkti vai procesi un tie tiek noteiktā laika posmā realizēti tirgū (produktus) vai uzņēmumā (procesi).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −1,27 €
Materiālu komplekts Nr. 1127242
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmējdarbība kā inovācijas komercializācijas process. Riski inovatīvajā darbībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/125552

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties