Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:251338
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Katrs tūrisma uzņēmums darbojas vienmēr mainīgajos apstākļos, kurus nosaka dažādu attiecību un kritēriju mijiedarbība, gan pašā uzņēmumā, gan šī uzņēmuma attiecībā pret citiem subjektiem. Līdz ar to varu teikt, ka katram tūrisma uzņēmumam piemīt makrovide, bez kuras tas pilnvērtīgi nevar eksistēt. Vairākumā gadījumos makrovidei nepiemīt specifisks raksturs attiecībā uz kādu konkrētu firmu, bet tomēr katrs no uzņēmumiem var sajust tās ietekmi, ar kuru tas neko nevar izdarīt. Makrovide iekļauj sevī 5 faktorus, tādus kā ekonomiskais, politiskais, sociālais, tehnoloģiskais un ekoloģiskais. Katrs no tiem spēle lielu lomu un veido vienotu sistēmu.
-ekonomiskais.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties