Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:347558
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Tūrisma aģentūru nozīme    4
2.  Turisma aģentūru piedāvājums    5
3.  Statistikas dati    6
  Secinājumi    7
  Izmantotā literatūra    8
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Latvijā tūrisma aģentūru piedāvājums ir lielāks par pieprasījumu. Līdz ar to palielinās konkurence tūrismu aģentūru starpā.
Tūrisma aģentūras veido dažādas akcijas, lai piesaistītu klientus un atšķirtos no citām tūrisma aģentūrām.
Pēdējā gada laikā ir ievērojami palielinājies ceļotāju skaits Latvijā. Līdz ar to arī aģentūru skaits, un to peļņa arī palielinās.
Pēdējos gados arvien vairāk arī vietējie Latvijas iedzīvotāji biežāk izvēlas ceļot savas valsts robežās. Tas rada iespēju un arī nepieciešamību tālāk attīstīt tūrisma nozari Latvijā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1345421
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties